piątek, 26 lipca 2013

Wrazenia z Prahi ^^

     Heei <3
  Wczoraj wrocilam z Prahi...
  Pomimo bylam krootko,ale... :) Mam jasne tysiace footek :D Cos tam wstawie tuu,ale i tak bede robic filmiik,wieec zobaczycie wszystkiee ^^ <333
  Mieszkalam w hotelu<4 gwiazdkowym> . Hotel poprostu wspanialy ^^ Oddzielny pokoj dla rodzicow,oddzielny dla mnie,lazienka,kuchnia  i balkon <333
  Zwiedzilam nieduzo nawet ;/ Most Karola,Hradczany,Vyshe Hrad to same glowne <3 Kupilam jasne i pamiatki dla moix przyjaciol <3 Nie dla wszystkich,bo np.: Zygmus nie przyjalby ode mnie nic pod zadnym pozorem. Czasami mu ciezko buteleczke Coli wcisnac. Haha <3
  2 dnia bardzo duzo chodzilismy. Przeszlismy gdzies ok. 15 km ;// To bylo trudne ;/ Jeszcze bylo taaak gooraco ;// +35 a nawet do +40 ;//
  Dobra nie bede Was zanudzac swoim pisaniem <3 Poprostu wstawie Wam foocie <3








Tanczacy dom w Pradze <3




Sweet focia se na duupci <333







     No i ktos chce powiedziec,ze Praha to nie sliczne miasto? ^^ Chcialabym tam jeszcze raz. Tato mowi,ze moze w nastepnym roku ^^ <333
Kto w nastepnym roku jedzie ze mna? ;* Haha <3








2 komentarze:

  1. Ja jadę z Tobą kochana <3 Haha :D < 333

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem tam fajnie:D
    Zaobserwowałam i liczę na to samo
    Zapraszam:*
    http://meown-meoww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń