sobota, 31 sierpnia 2013

Fani muzyki.

Hei <3
     Jak juz widzicie,chce porozmawiac o...muzyce. O roznych rodzajach i o ludziach sluchajacych rozne rodzaje piosenek :)
     Wiec odrazu przejde do dziela...
     Dobrze ludzie... Niektorzy sluchaja Biebera, niektorzy One Direction,Selene Gomez,a inni sluchaja rap <w tym ja> :)
     Po pierwsze...
 TY napewno tez kogos lubisz i bardzo Ci przykro,kiedy go ponizaja. Ale wy tez nie musicie ponizac tego Biebera czy innych. Nie mowie Wam-musicie go lubic! Ale nie musicie go ponizac,hejtowac...

     No ludzie... To juz jest przesada... Co on Wam zrobil? Zabil Wam mame,ojca,siostra,brata,kogo?! Ku*wa poprostu mu zazdroscicie i tyle... 
     Hejterzy w tym momencie powiedzieli : ,,pfff,czego?". 
     Wlasnie,ze zazdroscicie mu slawy,urody i glosu :)
     Macie lepszy glos? Macie?! Wiec zaspiewajcie,wstawcie to na yt i zrobcie sie popularni na caly swiat, no czekam ...

     Takze jest i z 1D...

     No to przesada juz >.< Przerabiac je w dziewczyny... Dlaczego? Bo sa naprawde b. piekni? :)
     Ale nie dla hejterow sa ,,pedalami". Bo nie nosza dresow,no tak :)
     Wiec tera pol swiata pedalow c'nie? Nie pasuja Ci rurki,to ubieraj swoje dresy.. A jak chlopcy pieknie wyglada w rurkach,to co? Masz cos do nich? Tylko szkoda,ze wszyscy maja to gleboko gdzies :)
     
     Troche o fankach :)
     
     One Direction,Justin Bieber maja miliony fanek :)
     Kazdy jest czyims fanem... Maja plakaty,fotki,bluzy,tapety i nawet posciel ze swoimi idolami/idolkami,ale bez przesady...
     Co ja nazywam przesada?
     


     Przestaje wierzyc w ludzi...
     Ludzie pamietajcie: Musicie znac granice :)

A ty kogo fanem/fanka jestes? ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz