środa, 14 sierpnia 2013

`Piercing and tatto

Heeei ;*
     Kazdy za czyms szaleje... Ktos za ksiazkami, ktos za poezja ktos jeszcze za czyms... A ja szaleje za piercingiem i tatto <3
     Gdy bylam mala bardzo chcialam 1 tatto, potem jakos o tym zapomnialam i mi sie juz nie chcialo... Ale gdzies 5-7 mies. temu uslyszalam piosenke :

     Bardzo mi sie znowu zachcialo tatto. Mama jest kategorycznie przeciw,bo mowi,ze jak bede starsza to jak ja bede wygladac? Ale mnie ciekawi... Kto bedzi patrzec na cialo 60-cio latki? .__.
     Rozmawialam na ten temat z tatem. Powiedzial,ze narazie nie,ale w 16 lat bede mogla se zrobic tatto. ^^ Ja sama narazie nie chce,bo... wyrosne i skora sie rozciagni :).
     Wyzej pisalam,ze chcialam kiedys 1 tatoo... Ale juz sie zmienilo ^^ Chce cale 5 <3

     Pierwsze tatto chce na szyji. Chce tam nadpis ,,Love" <3 Dlaczego wlasnie love? Bo mam na to swoje przyczyny :)



     
     Potem nie ma znaczenia w jakiej kolejnosci beda robione tatto... Chce tatto na dole plecow. Chce tam jakiegos motylka,lub ,,rozrastajace sie" kwiatki,
    

   
      Takze chce tatto na nadgarstku. Chce tam lub jakas cytate lub nadpis ,,Malli".



     Marze o tej tatto <3 Napewno sobie ja zrobie ^^ Tylko chce takiego kokardki z czaszkami *_* Omgsh <333

     Takze raniej bylam kategorycznie przeciw przebijania brwi,ust,jezyka itd...
     Ale nie wiem jakos ostatnio mi sie to tak zaczelo podobac ;o Kiedys chcialam przekluc pepek,ale juz niee...  Teraz mam przeklute tylko uszy <2 dziurki> . Do konca lata zrobie se jeszcze jedna dziurke w lewym uchu i...

     
     Chce przekluc brew <3 Marze o tym ^^ Ale jak przekluje to chyba moge rodzicom na oczy juz sie nie pokazywac. Haha :D Ale chyba zaakceptuja mnie taka ^^

A wy macie tatto/piercing? ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz