poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Dzien i noc z Karolina i Nikoleta...

Heei <3

     Haha :D Nie ma jak zdjecie w przedszkolu ^^
Wiec tak z 24 na 25 nocowaly u mnie 2 osoby ^^ Karolina i Nikoleta <3
     Czego u nas tylko nie bylo xD Tanczylysmy,spiewalysmy,spacerowalysmy xD
     O 2 w nocy wyszlysmy na podworko i zaczelysmy grac w berka xDDD Ja se biegne,biegne... Obracam sie i widze jak Nikoleta pada xDDD Bosh,niesamowity widok xDD Zaczelysmy tak sie smiac,ze myslalam,ze zaraz wszystkich sasiedzi obudzimy xd
     Ale dzisiaj z rania nie mialam glosu,juz jest lepiej,bo zjadlam loda xDDD Tak tylko ja moge byc chora i jesc lody xD
     Dobra nie zanudzam jak zawsze pisaniem,dam jeszcze kilka fotek,odrazu przepraszam za jakosc :3

Karoliina xd

Taka se sluodka ja xd ^^

Haha :D Zgadnijcie kto wpadl na pomysl takiej foci? Pewnie,Ewelina xD

A potem gdy szlysmy do domu,to tam sa takie 2 male kamienie i Kari poprosila Nikoleta by ona nam pstryknela 1 focie xd Ale ja mam tam wlosy jak stog siana xd



Taak chyba zauwazyliscie... Ja zaczelam xodzic w 2 warkoczykach ^^

Kuocham Was misiaki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz