niedziela, 11 sierpnia 2013

4 dnii u Kasii ;*

    Hei <333
    Oto jest teen dlugo wyczekiiwany post <3 Wiiec tak.. Przyjechalam do Kasii 2 sierpnia,jezeli sie nie myle ;p
     Dni zawsze spedzalysmy lub w domu lub spacerujac z Ircia i Kasia <333 Baardzo po nich steeskniilam ;//
     Byyylo u nas z  Kasia jaak i wesoolych chwil taak i smutnych ;/ Smutna byla jedna i byla smutna tylko dla mniee chyyba... Bo chcialam b.jesc,obudzilam Kasie,a ona powiedziala: mam to w dupie ... ;///
  Ale nie bedziemy sie tym przejmowac,nie? ;3
     Chodzilismy takze na spotkanie z Ewelina... Troszeczke sie z nia bilam ^^ Bylo fajnie :D 
     Z Kasia ogladalismy horrory... Pila 2,3... Nie polecam jezeli mowiac o horrorze,ale jako film nad ktorym mozna posiedziec,porozmyslac <3
     Siedzielismy na omeegle <3 Gdzie zobaczyliismy duuzo co... Piotr,dziad w kapielowkach, ,,Bieber" i duzo innych ciekawych i dziwnych ludzi <3
     Ogolem bylo na tyle fajnie,w tak krotkim czasie b.polubilam Ircie,Kasie i Kasie... Wszystkich <3 Ze potem gdy wyjechalam plakalam jakies 20-30 min ;// To bylo naprawdo trudne rozwitac sie z Kasia,Ircia i Kasia... ;/ Nie wierze,ze zobacze je za rok lub nawet pozniej ;//// Tesknie po Was glupiuutkie Wy muoje ;/// <3

Haha <3 Kasia w laznii <3




Jaa z Kaasia ;// ;@*


Kaasiuk ;// <3


Ircia ;// <3 Muooja kooxana ;*



Bosh... Wstyd mi ;DD*




Hahahahah <333

Kooxam Was i nigdy nie zapomne,mam nadzieje,ze Wy tez <333

2 komentarze:

  1. AAA, teezh koooxaam cbb !!
    Kd to byylo zhe ja pwdl mam to w dupiee ? ;//:D
    kd xcieli do ogrodu marxewka vyrvac ? xD

    OdpowiedzUsuń