czwartek, 31 października 2013

Jak mocno ją kocham.

Cześć :)
Cały wieczór myślałam, co mogę napisać i w końcu zdecydowałam napisać notkę, jak mocno kocham Eweliny <3.
A Eweliny kocham bardzo bardzo bardzo mocno.
Jak wszystko zaczęło się i jak poznajomiłyśmy się ? 
To wszystko było dawno dawno temu. 
Miałyśmy 8-9 lat, jeżeli nie mniej. 
Była to kolonia zuchowa!!!! ^^
Gdzie my i spotkałyśmy się i poznajomiłyśmy się :3
Byłyśmy takie maluchi ^^
Miałyśmy dużo wyjazdów zuchowych, za kilka lat ja już przeszłam do harcerstwa, a Ewelina wyszła z zuchów (ponieważ już musiała), a do harcerstwa nie wstąpiła, bo nie chciała :) 
Wtedy utraciłyśmy kontakt. Ale jeden raz, znalazłam ją na fb i zaczęłyśmy popisywać, wspominać jak było nam fajnie i wesoło w zuchach :3. I wtedy Ewelina do mnie na pisała, czy rodzice pozwoliliby mnie, żeby Ewelina u mnie przenocowałaby. I wiecie co ? A Wy wiecie :D! Rodzice pozwolili i Ewelina u mnie była 4 dni :3. 
To były nasze same same same same same najlepsze 4 dni w naszym życiu. Każda noc patrzyłyśmy horror'y, robiłyśmy fotki, byłyśmy na machankach ^^ :D. Ale my tam możno powiedzieć nie biłyśmy się. Tylko teraz nie pomyślcie, że ja z Eweliną biłam się ._.
Biłyśmy się tam z jedną dziewczyna xD. No słowem. 
Za te 4 dni zrozumiałyśmy, że jesteśmy bardzo dobrymi przyjaciółkami <333
Jak ona wyjechała, to płakałam kilka godzin. Rozumiałam, że takich chwil więcej nie będzie, i rozumiałam, że może już  i nie zobaczymy się.. To było ciężko. Te dwa dni , nie.. Te trzy dni po wyjeździe Eweliny były same najciężejsze.. Było ciężko bez niej..Było ciężko nie budzić kogoś swoim bardo dzikim śmiechem, lub było trudno patrzyć horror'r jedną... To było trudne. Między nami 50km odległości.. Ale nie patrząc na to każdy dzień podtrzymujemy między sobą kontakt. Przez skype, fb itd. Każdy dzień mamy chat, gadamy po Skype i napominamy, że jesteśmy obok. <3, że jesteśmy razem,  nie patrząc na 50km, jesteśmy dobrymi przyjaciółkami.
Jeżeliby my nie byłyśmy dobrymi przyjaciółkami, to ja nie myślę, że Ewelina dałaby mnie zadbać o swój blog.
 Kocham ją najbardziej na świecie, i mam wielką nadzieję, że jeszcze spotkamy się <3. 

6 komentarzy:

  1. Boze kochana, to takie mile, az lezka zakrecila sie w moim oku. <3
    Pomimo, ze nei pisze nic na blogu, bo czuje sie okropnie,
    to zawsze bede go czytala i dzieki Tobie i innym czuje, ze szybko wroce <3
    Wspomnialas mi takie chwile, dziekuje. <3
    Tak jestes naprawde bardzo dobra przyjaciolka nie patrzac na nasze klotnie...
    Bardzo Ciebie kocham i akurat teraz potrzebuje Ciebie obok. :*
    Dziekuje, kocham.
    Twoja Ewelina. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też potrzebyję cię <3!
      Moja, moja <3333

      Usuń
    2. w przyjaźnie czy miłości - kilometry się nie liczą ;)
      Pozdrawiam i obserwuje :*

      Usuń
  2. przyjaźń jest według mnie najcenniejsza! :D
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń