poniedziałek, 16 grudnia 2013

Swieta juz tuz, tuz. ^^

Heei <3

     Noo jeeju, jak szybko świętaa ^^ Czekacie? <3
Bo ja tak.. Chociaż nie mam żadnych planów, no jeżeli juz, to po Bożym Narodzeniu przyjedzie do mnie Rokas *,* <3
A Wy macie jakieś plany na święta? A może ktoś chciałby mi powiedzieć jak upiększył pokój? Bo wgl nie mam pomysłów, haha ;c <3
     Jak Wam dzisiaj minął dzień?
U mnie chyba gorzej być nie mogło.. Jestem chora i poszłam do szkoly.. Tak ;cc Chodzę do szkoły tylko dlatego, żeby iść w piątek na wigilijkę klasową! ;c Ale cały dzień bolała mnie głowa, w dodatku ten katar...
Gdy tylko przyszłam ze szkoly, pojadłam, wzięłam kompa, ciasteczka i położyłam się na łożko. Teraz siedzę i słucham ,,Train - Shake up Christmas" i jem ciasteczka ,,Milka"<3
Pomimo, ze jest mi baaardzo źle to ta piosenka dodaje takiego ,,świątecznego i wesołego nastroju.^^
Oto kilka fotek z jakiejś tam mini sesji <3:





I oto 2 focie mojej Nikolety *,* <3
 Mój kochany skarb*,* <3 Jeeju jaka śliczna *,* Najpiękniejsza <3
I wiem Nikoleto, że w tym momencie powiedziałaś ,,nie", ale lepiej zamknij się, bo jesteś śliczna! <3

A jak tam u Was? <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz