wtorek, 10 grudnia 2013

Wyglad.

Heei <3
Jak wiecie dzis byla dekada... No i bylo calkiem spoko. W szkole, także bylo fajnie. :)
Jako, ze byla dekada to musiałam byc w mundurku, ale nie ubierałam spódnicy, do tego ubrałam taka czarna jakby kamizelkę czy wgl nie wiem co to...:D
Jak dla mnie to byłam podobna na stjuardese. O.o
Nie tak dawno wrocilam z tej dekady. Teraz siedzę okutana w kocu, bo jest mi bardzo zimno. :( Zaraz moze zmienię troszeczkę wyglad bloga. Mysle moze zmienic nazwę na maliinowy-swiiat? Bo jakos malo osób tu wchodzi, moze nie kazdy wiedział, ze zmieniłam nazwę? Nie wiem.
No to co idę pracować nad blogiem, a pozniej bede uczyla się wierszyk... Dosc długi jest ;cc <3
Jak Wam minal dzien w szkole?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz