czwartek, 16 stycznia 2014

Dzień w szkole

Heei <3
Jak Wam dzisiaj minął dzień w szkole? ♥  
Mi dzień się zacząl nie najlepiej.. Bo obudziłam się z książką w ręku, w okularach i z telefonem.. Z czego wynikło to, że wczoraj położyłam sie spać i w dodatku uczyć się geografii, historii i biologii, ale zasnęłam i wstałam nic nie umiejąc.. 
Dzieki Bogu, że obudziłam się na 30 min raniej i jakoś tam coś przeczytałam i się nauczyłam.
W szkole było jak zawsze wesoło, te śmiechy podczas przerwy itd.

,,Piszemy pracę kontrolną z litewskiego" xd







No i jakoś tak mija u nas dzień w szkole. 
A jak tam u Was? 

3 komentarze:

  1. śmiechowe zdjęcia ;)
    obserwujemy? jeśli tak napisz u mnie http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną bluzę miałaś :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń