poniedziałek, 13 stycznia 2014

Nikolety urodziny! :)

Heeei. <3
Chyba wszyscy pamietacie moja Nikolete c'nie? xd
Nikoleta miala urodziny 8 stycznia, ale impreza urodzinowa odbyla sie 11 stycznia.
Wiec moze w skrocie opowiem.
Przyszlam do Nikolety o 11 godzinie, wszyscy byli zaproszeni na 12, ale poprosila mnie by jej pomoglam. :)
Gdy tylko weszlam i zobaczylam Nikolete.. Wygladala przeslicznie! ^^
Bardzo mi sie spodobala jej bluza. :3
Pozniej zeszlysmy na dol i zaczelysmy przygotowania, ale szybko przyszla Karolina, bo przyszla za rano..
Wiec takze nam troche pomogla no i pozniej przyszedl Lukasz, Rafal i bylo bardzo wesolo. :)
Wieczorem zaczelismy ogladac horror. Ale gdy zostalo nam moze z 40 min, to on dlaczegos pokazal na ekranie liczbe 00:00 i nic wiecej...
Takze zrobilismy sobie kilka zdjec i ja nakrecilam krotki filmik, ktory postaram sie w najblizszym czasie zmontowac i opublikowac ^^
Mialam nakrecone wlosy. Spalam w takich specjalnych ,,rzeczach" xD Nie wiem jak to nazwac i uzyskalam oto taki efekt ^^



Ma sliczna bluze prawda? <3




Dziekuje wszystkim za wspolnie spedzony czas<3 Sczegolnie dziekuje Nikolecie i Karolinie, ze w koncu nie byly obojetne i dodaly mi sily, wiary. Dziekuje. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz