środa, 1 stycznia 2014

Sto lat! ^^

Heei <3
Juz widzę, te zdziwienie na waszych twarzach. Pewnie myslecie jestem chora czy głupia, nie? :D Dlaczego pisze ,,Sto lat", a nie ,,Nowy Rok 2014" czy cos w tym stylu? :)
Post o Nowym Roku pojawi się moze jutro.
A wlasnie dzis jest wyjątkowy dzień dla NAS! :) Juz jesteśmy cały rok razem. Tak, CAŁY ROK. Zalozylam tego bloga 2013-01-01. Jezu.. Juz rok.. Nie wierze.. Jak szybko ;o
A przezylismy razem nie malo.. :)














Wraz z tym blogiem dojrzewałam, przezywałam śmieszne i smutne momenty w życiu, zmieniałam sie, poznawałam cos nowego. Ktos jest tu ze mna od poczatku, ktos od niedawna, ale Was wszystkich bardzo kocham!
Dziękuje wszystkim bardzo, za to, ze byliście razem, wspieraliście i to czytaliście.. DZIĘKUJE <3
Nie mam slow, po prostu Was bardzo KOCHAM. <3

4 komentarze:

  1. Cześć ♥ Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Bloger Award .Gratuluje :) Więcej szczegółów na moim blogu.Zapraszam i pozdrawiam :)http://usmiechpelensmutku.blogspot.com/2014/01/the-versatile-bloger-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej <3 Jezu.. Moze to bedzie dziwnie dzwieczalo, ale sie poplakalam.. Jezu.. Dziekuje <3 To tyle dla mnie znaczy... Dziekuje i juz jutro napisze o tym posta. Jeszcze raz dziekuje <3 KC <3

      Usuń
  2. cześć toja amelka może mine nieznasz ale fajne masz zdięcia a to ty zrobiłasi tom strone

    OdpowiedzUsuń
  3. wrazie czego mam naimie amelka tomaszkiewicz i napisz gdzie mieszkasz i napisz do mine na skejpie

    OdpowiedzUsuń