wtorek, 14 stycznia 2014

The Versatile Bloger Award ♥

Heei ♥
Wczoraj było mi strasznie źle. Ale wieczorem zaczęłam płakać z radości..
Zostałam nominowana do ,,The Versatile Bloger Award" przez http://usmiechpelensmutku.blogspot.com.
Dziękuję bardzo Mari. Kochana jesteś.♥

,,Zasady The Versatile Bloger Award"
1.Podziękować za nominację osobie, która cię nominowała.
2.Pokazać na blogu nagrodę ,,The Versatile Bloger Award".
3.Ujawnić 7 faktów o sobie.
4.Nominować 15 blogów, które według ciebie zasługują na to miano.
5.Poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.


1.Mam na imię Ewelina.
2.Mam niedowagę, ale i tak mówię, że jestem gruba(bo jestem).
3.Chce mieć kaloryferek.
4.Chce nauczyć sie języka angielskiego.
5.Kiedy mam okres bardzo szybko sie wkurzam i muszę ciągle coś jeść.
6.Kocham pływanie.
7.Uwielbiam muzykę.

Blogi nominowane przeze mnie:
1. http://lucy-luucy.blogspot.com/ (wiem, że i tak nie zwróci na to uwagę, ale kocham jej blog ;c )

Nie znam więcej takich super fajnych blogów, więc bedzię ich 8. :) Chociaż prawie każdy będzie miał to głęboko gdzieś, no ale musiałam nominować blogi, które zasługują na to miano. :)
Jeszcze raz dziękuję za nominację i papa. <3

2 komentarze: