piątek, 21 lutego 2014

Can't wait for summer!

Heei kochani 
Jak tam u Was mijają dni? 
U mnie nawet spoko, zachorowałam i dziś zostałam w domu. Nigdzie nie będę wychodziła od ok. 10 do 14 dni. Więc mam nadzieję, że posty będą pojawiać się częściej! :) Tylko nie mam pomysłów. ;/
Dzisiaj właśnie leżałam i myślałam o czym napisać. Nagle mi się przypomniało lato.. 
Latem prawie wgl nie siedziałam przy kompie. Było po prostu wspaniale! :)
No i zaczęłam odliczać dni do tego lata i wiecie co? Zostało tylko 99. Damy radę? Musimy dać radę! :)
Uwielbiam lato! Nie muszę chodzić do szkoły, mogę lekko się ubierać, a najważniejsze- PŁYWAĆ! 
Mam nadzieję, że w tym roku z tatą przepłyniemy 1km na jeziorze, tak tato? :) (tak mój tatuś czyta mojego bloga xDD ale nie chce go zaobserwować, aha -.-)
Uwielbiam letnie noce! Pamiętam jak często siedziałam przy ognisku z Darkiem!























Do lata chcę wyrzeźbić ciało.:)
Mam nadzieję, że z rodziną wybierzemy się gdzieś latem, w końcu tato.. żyje się tylko raz! Także myślę, że przeżyję dużo wspólnych chwil z przyjaciółmi. Może wybierzemy się gdzieś z Darkiem!? W końcu to najukochańszy cioteczny brat. 
A wy już macie jakieś plany na lato?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz