poniedziałek, 17 lutego 2014

Dzień z Kamilą!

Heei 


Wczoraj przyszła do mnie ta mała dziewczynka z mamą. 
W sumie nie robiłam w ten dzień nic normalnego ( jak zwykle) więc chociażby mogłam zająć się nią. 
Lubię ją jak jest spokojna.. Bo jak mnie denerwuje czyli co 5 sek mówi, a w co będziemy grały? A w co? No róbmy w końcu coś.. To jest denerwujące, serio. 
W sumie denerwują mnie dzieci od 5 do 10 roku  życia. xd Ale ta dziewczynka jest spoko.
Porobiłyśmy z nią zdjęcia, potem rysowałyśmy, ja rysowałam usta z kolczykiem ,,smile", może niezbyt udany rysunek, ale.. ocencie sami. :)
 W końcu zaczęła mnie troche denerwować ta dziewczynka, bo mówiła jestem zła, bo nic nie robimy, a gdy pytałam w co chce się bawic mówiła, że nie wie..
Później ona wyszła, a ja jeszcze dość długo rysowałam rysunek. :)
A u Was jak minął wczorajszy dzień? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz