sobota, 15 lutego 2014

Walentynki ♥

Heei <3
No i jak tam u Was minęły walentynki? :) U mnie wszystko minęło wspaniale! Myślałam, że nie otrzymam niczego, ale otrzymałam 3 róże, kolczyki, 2 czekoladki i balon (balon otrzymała każda dziewczyna z klasy od Janka). 
Więc może opowiem jak wszystko było. Po szkole byłam na footballe, Karolina poszła do domu.
Gdy wszystko się skończyło spotkałam się z Karoliną zaczekałyśmy na Radka i poszłyśmy do mnie. Radek odprowadził do domu, porozmawialiśmy ok. 10-15 min i poszedł do własnego domu.
Z Karoliną zostawiłyśmy rzeczy i poszłyśmy do sklepu. Kupiłyśmy chipsy, gumisie itd.
Wróciłyśmy do domu. Później oglądałyśmy z Karoliną X-Factor. Nagle dla mnie zadzwonili najlepsi przyjaciele i poprosili, abym wyszła koło domu na 5 min. Karolina została z moją mamą (dobrze się z nią dogaduje), a ja wyszłam na ,,5min", ale to trwało 15 min. xd
Wieczorem oglądałyśmy z Karoliną horror pod tytułem ,,Bliźnięta-zabójcy" czy coś takiego. Nawet ciekawy film. Potem poszłyśmy na 2 piętro i gadałyśmy ok 2h. Gdy ja zasnęłam/usnęłam Karolina wzięła mój telefon i zaczęła grać w gry.. No spoko. :D
No i tak minął cały dzień, a co tam u Was?

Nie zapominajcie, że zawsze jest osoba która Was kocha- ja. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz