wtorek, 18 marca 2014

Cała, żywa, zdrowa! :)

Czeeśc misiaki.
Taak, wieem, że dawno mnie tutaj nie było..
1 dnia komputer usuwał wszystkie wirusy, to zajęło cały dzień..
Następnego dnia była u mnie ta mała dziewczynka, także dużo czasu zabierało odrabianie prac domowych.
Nie wiem czy słyszeliście, ale na Litwie jest straszniee silny wiatr (szczególnie wieczorami) przez co przepadało/mrugało światło, także miałam trening, no i tak, to wszystko zabierało czas i nie mogłam napisać notki.
W sumie przez ten czas nic ciekawego się nie stało,jedyną rzeczą jest to, że pisałam dyktando, napisałam bezbłędnie i teraz będę pisała strefowe( czyli przyjadą sąsiednie miasta) dyktando, więc trzymajcie kciuki! :*
Bardzo czekam piątku, bo będzie Dzień Ucznia i musi być fajnie! :)
A teraz opowiadajcie co tam u Was? :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz