sobota, 1 marca 2014

Hello Spring♥


Czeeść misiaaki.
Pozdrawiam wszystkich z 1 dniem wiosny, haha.
Wreszcie przyszła..
Kocham wiosnę, to moja ulubiona pora roku, bo wiem, że zostaje tylko 3 miesiące i papa szkoła, haha.
Także wiosną mam urodziny- 1 maja.
Lubię patrzeć jak wszystko tak pięknie rośnie, rozkwita. Słuchać śpiewu ptaków.
Także uwielbiam te chodzenia bez kurtki, jedzenie lodów na ulicy. 
Ale ja jakoś u mnie jest na razie tylko kalendarzowa wiosna...
Niebo jest szare, ciemne, nawet wiem dlaczego. 
Dlatego, że już prawie wyzdrowiałam i pójdę do szkoły, a kiedy byłam chora ciągle świeciło słońce.:)
No ale jeszcze nacieszę się tym ciepłem słonecznym. ^^
Nie mogę się doczekać, kiedy będę zdrowa i wybiorę się z Nikoletą lub z kimś tak na zdjęcia! :)
A jak tam u Was, też tylko kalendarzowa wiosna? ;/

22 komentarze:

  1. ja taakże uwielbiam wiosne <3

    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Too fajniee :3 <3

      Masz świetnego bloga! ;o

      Usuń
  2. Ja również kocham wiosnę :*
    Nie trzeba się ubierać 15 min przed wyjściem :)
    Obserwacja za obserwację? ~ jeśli tak to zacznij ;*
    ✿http://mylittledreams01.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo z tym ubieraaniem to taak.<3
      Spk ;p*

      Usuń
  3. Śliczny blog, a reszta postów są dosyć ciekawe :)
    Obserwuję

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny wygląd bloga i zdjęcie :)

    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio żyje tylko wiosną ;) urodzinki mam w marcu i się z nich bardzo ciesze ;D
    pozdrawiam i przesyłam buziaki ;**
    http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdraawiam z urodzinkaami, pozdrowilam 1, nie? :D <3
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Wiosna! Jest ciepło, a to lubię.. człowiek od razu wstaje z uśmiechem na twarzy, bo promienie słoneczne wpadają przez okno :D
    Obserwuję, liczę na to samo :)
    http://karo-amazing-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak kocham wiosnę!
    nie nawidze zimy :<
    masz bardzo ciekawego i pozytywnego bloga!
    co powiedz na wzajemną obserwację?
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak miłe słowa. :3
      Już Ciebie obserwuję.:)

      Usuń
  8. hej! zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    Więcej szczegółów na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiosnę właśnie wtedy są moje urodzinki :D
    Obserwuje i pozdrawiam MAdda
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo kiedy masz urodziny?:)
      Dziękuję <3

      Usuń
  10. FashiooonForever2 marca 2014 03:52

    Świetny post :)
    http://fashiooonforever.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też kocham wiosnę, niezmiernie się cieszę z coraz to cieplejszych dzionków ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie słoneczko przepadło ;/
      No może jest do 12..
      Ale jako, że jestem chora i lubię spać wstaję o 11-12 i nie ma już wtedy słońca. ;/

      Usuń