wtorek, 4 marca 2014

Nails ♥

Witajcie kochani.
Dzisiaj może bardziej dziewczęcy temat, będzie to coś o pielęgnacji naszych paznokci i o ich malowaniu. Zapraszam!:)
Chyba każda dziewczyna dba o swoje paznokcie. Jedne potrzebują więcej na to czasu, inne-mniej.
Osobiście ja od jakiegoś czasu mam problem z tym, że moje paznokcie zaczęły strasznie ,,rozdwajać się".
Czyli z paznokcia schodziła jakby górna warstwa i wtedy paznokieć stawał się miękki i bardzo łatwo go było schylić, oraz szybko się łamał.
Poszukałam w Avonie odżywek i znalazłam jedną, pomogła! :)
 Miałam piękne, długie paznokcie.

 Ale później przestałam jej używać i znów się zaczęło...
Także zawsze przed malowaniem nakładałam bezbarwny lakier z Avonu.
Z prawa to bezbarwny lakier, z lewa-odżywka, prawie pełna, bo nowa.:)
Także słyszałam, że z domowych sposobów, dobre jest trzymanie paznokci w oliwie z oliwek ok 10 min. A po każdym myciu naczyń, czy innej pracy wtarć krem Nivea. :) Ale to nie sprawdzony sposób, więc nie wiem.
Także czytałam, żeby nie malować paznokci na ciemne kolory.
Ja osobiście uwielbiam pomalowane paznokcie na ciemne kolory.
Wgl uwielbiam pomalowane paznokcie.:)

A jak wy pielęgnujecie swoje paznokcie?:)

30 komentarzy:

  1. powiem ci szczerze że twoje posty są świetnie napisane :) masz talent
    i wygląd bloga jest meega *-*
    jeśli spodoba ci się mój blog - zaobserwuj
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Zawsze martwie się, że napiszę coś źle, bo mieszkam na Litwie i tak dokonale jak Wy nie umiem języka polskiego ;/
      Takie słowa naprawdę dużo dla mnie znaczą! :*
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Święconce w ciemnościach paznokcie ♥♥
    Fajne lakierki :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na posta ;) ja też lubię mieć pomalowane paznokcie, mój ulubiony lakier to czerwony <3 Obserwuję.
    the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę zacząć dbać o te moje paznokcie ;) Świetny post ^^ Obserwuję :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie ! Ja również kocham ciemne kolory na paznokciach zwłaszcza czarne *.*
    Obserwuje i liczę na rewanż !
    Zostaw jakiś ślad po sobie :*
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uwielbiam czarne! <3
      Zaobserwowałam :*

      Usuń
  6. O matulu jakie cudne paznokcie! Zakochałam się *o*
    Też chcę takie :(
    Właśnie muszę sobie zakupić jakąś odżywkę do paznokci i pomyślę o tej :))
    obserwuje :*

    http://cukiereek33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No całkiem niezła jest! :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  7. Ja też uwielbiam mieć pomalowane paznokcie <333

    baraneg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeejku jakie piękne paznokciee < 33
    Kurcze też bym chciała takie ;

    www.escape-of-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obgryzaj, kup odżywkę i będziesz miała! :)

      Usuń
  9. Ja własnie scielam, bo zle sie czuje z dlugimi niepomalowanymi paznokciami, a u nas w szkole malowac nie mozna...

    too-young-and-too-old.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomalowane paznokcie najlepsze <3 ja polecam całkiem fajna odżywkę z Eveline cosmetics 8w1 receptura Szwajcarska :) zapraszam na konkurs patrycjapatipatysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czytałam coś o niej, że jest bardzo dobra! Muszę ją kupić :3
      Fajny konkurs! :)

      Usuń
  12. Cześć ! Świetny post ! <3 Będę wpadać częściej <3
    Obserwuję , liczę na rewanż i zapraszam do siebie ;*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne pazurki ! :)

    obserwujemy? :>
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne paznokietki <3333
    daję obs ;)
    liczę na to samo ;****
    sazene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, jakie piękne paznokcie! :o Nie miałabym tyle cierpliwości, aby takie mieć :(

    http://zycie-wsrod-ludzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń