poniedziałek, 3 marca 2014

It's only a dream..

Heei misiaki.

Dzisiaj obudziłam się o 08:30h, chociaż spokojnie mogłam spać do 11-12h(jestem chora).
Obudziłam się cała zapłakana, płakałam przez sen i w rzeczewistości..
Sen był na tyle dziwny, może od części i straszny.
Śniło mi się, że mama zaczęła krzyczeć, nagle ktoś zeskoczył ze schodków.
Nie reagowałam na tego, kto zeskoczył, pobiegłam do mamy, do pokoju. 
Na szczęście ten ,,ktoś" tylko mocno pobił rękę/może złamał, nie wiem..
Byłam zła jak nigdy, pobiegłam do swojego pokoju, wziełam nożyczki i szybko zbiegłam na 1-sze piętro.
Zobaczyłam tego kogoś, stał tyłem, był to dość silny,wysoki mężczyzna...
Wbiłam mu nożyce w plecy. Upadł. Wbiłam 2,3,4,5 raz...
Krew była dosłownie wszędzie...
Później nie wiem jakim cudem podniosłam go i zaniosłam na 2 piętro, do mamy, do pokoju.
Tam upadłam na kolana i z płaczem powiedziałam ,,On więcej mamie nic nie zrobi, nikt nie zrobi!"...
W ten moment obudziłam się i w rzeczywistości także płakałam.
Leżałam może z 1h, nie mogłam zasnąć, ale w końcu zasnęłam...
Nie piszcie mi co mogł oznaczać ten sen.. Co musi być to będzie.:)
Czy wy też miewacie dziwne sny?

37 komentarzy:

  1. Wow :o. Kiedy mas strashny sen pish dla mniee <3. No u mn jsc gorzej. Snilam ze mnie chcieli zabic koty hipstery o_Oo_Oo_O

    Chaoswglowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy miewa dziwne sny , ale nie trzeba się tym przejmować :)

    http://mylittledreams01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieem, ale ten był taki ,,prawdziwy".. ;/

      Usuń
  3. Ja nie wierzę w znaczenie snów :)

    kopiowanie wyłączone. bajery.ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiscie okropny sen ; o
    Ja tam nie wierze w sennki itp ;)

    Zaprraszam : gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami też, ale jak mi napiszą coś okropnego, to zawsze mam złe myśli...

      Usuń
  5. Heeej!
    Jestem pod wrażeniem twojego bloga. Jest naprawde świetny. Piszesz naprawde ciekawe posty i dodajesz niesamowite zdjęcie- TO LUBIĘ! Masz zadatki na prawdziwą blogerkę. Życzę ci oby jak najwięcej sukcesów w blogowaniu.
    Miałabyś może ochotę na obserwacje- oczywiście jeżeli mój blog ci się spodoba. Napisz mi o tym w komentarzu, będę bardzo wdzięczna i z pewnością również zostanę u ciebie na dłużej.

    ♥♥♥ www.malinkaxpp.blogspot.com ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! <3 Naprawdę wiele dla mnie znaczą! :)

      Usuń
  6. Cudowny blog *_*

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojoj współczuję ;/ To musiało być straszne.
    http://kochaj-szanuj-snij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog.
    Ja nigdy nie mam snów i czasem się zastanawiam co ja robię w nocy, ze nigdy mi się nic nie śni haha ;)
    Ale nie czytam tych wszystkich senników i nie wieże w takie coś.

    milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:)
      Hha no ciekawie. :D
      Kiedyś czytałam, teraz już też nie.:)

      Usuń
  9. Świetny blog :) Wspólna obserwacja? ;)
    Zapraszam: fashionlifeolis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moich znów i tak nikt nie prezbije hahahah :P
    obs za obs ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
    polubisz ? https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214
    Jeśli tak ja cię zaobserwuje z trzech kont :*
    pozdrawaim cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sen prawie jak horror ;o

    Zdrowiej ! ;*

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może jest troszeczkę.. :D
      Dziękuję! <3

      Usuń
  12. oj lepiej nie wierzyc w sny :/
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. O.o to ja już wolę żeby mi się nic nie śniło!
    Fajny blog, obserwuję i zapraszam do siebie! Jak ci się spodoba to też zaobserwuj :)

    http://amixes-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha . <3
      Dziękuję, na pewno wejdę.:)

      Usuń
  14. ja tam nie wierzę w jakieś senniki:)

    śni się i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja czasami wierzę

    obserwuję!
    Zapraszam cię bardzo serdecznie na mojego bloga: http://h-ss-s.blogspot.de/
    Mam nadzieję, że ci się spodoba i zostaniesz na dłużej. Buziaczki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasami, szczególnie gdy coś złego się przypowiada -.-
      Dziękuję!
      Na pewno wejdę! ;3
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Ja BARDZO często miewam głupie, a także dziwne sny :)
    Co oznaczają w sumie jakoś bardzo mnie nie interesuje...
    booble12.blogspot.com

    (OBSERWUJĘ!♥)

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie interesują mnie sny... Czemu śnią się nam takie rzeczy, a nie inne? Czy to ma związek z podświadomością? Zawsze się zastanawiam, może kiedyś poznam na te pytania odpowiedzi ;P

    W wolnej chwili zapraszam ------> http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń