środa, 5 marca 2014

Tolerancja♥

Heei słoneczka.
,,Każdy chce to­leran­cji, a mało kto ją daje"
Dzisiaj napiszę posta o tolerancji, ten temat jest dość często poruszany, ale i tak większość jest nietoleracyjna.
Piszę go z powodu tego, że wczoraj zostałam wzywana przez 15-latka( no dorosła osoba, nie?:) ) do ,,głupich dzieci", dlatego, że toleruję inne orientacje. :)
Naprawdę nie rozumiem tego... Człowiek jest innej orientacji, czy nie.. Ale to człowiek? Przecież tak...
Każdy może mieć różne poglądy na kogoś ,,innego". Ale to nie znaczy, że musicie go wzywać. Możno po prostu powiedzieć ,,nie chcę na ten temat rozmawiać" i tyle, ale na pewno nie wzywać tych, co tolerują, bo właśnie TO jest chore, a nie to, że ktoś jest innej orientacji.
Ale nie chodzi tylko o orientację ktoś jest wzywany z powodu innej religii, koloru skóry, tego, że ma inny styl, jest niepełnosprawny a czasami nawet dlatego, że ma inne zainteresowania.
Dlaczego tak trudno jest zaakceptować innych? NIKT nie może Was zmuszać do obcowania z tym, kto Wam się nie podoba, racja. Ale musicie zrozumieć, że nie wszyscy są tacy jak WY, nie mają takich samych zainteresowań, takiego samego koloru skóry, nie podoba im się to co Wam, ale też są ludźmi.

Bardzo także boli jak ktoś wzywa niepełnosprawnych.. Czy ten człowiek jest winny, że rodził się takim? Jedynie czasami mogą być winni rodzice, że gdy dziecko rozwijało się(jeszcze w brzuchu), to matka piła/paliła.. Ale i tak jest nie zawsze.. Czasami człowiek żyje szczęśliwie i nagle staje się niepełnosprawnym.. Nigdy nie mówcie przykrych słów w ich stronę, bo to bardzo rani, a w końcu.. kto wie co za 5-10 lat będzie z nami? Jasne pod żadnym pozorem NIKOMU tego nie życzę. :)
Ludzie nie musicie lubić każdego, ale zrozumcie, nigdy nie wzywajcie ,,innych" .. Może przeżył coś i dlatego się zmienił.. Tolerujcie innych, a inni będą tolerować Was! :)
A czy Ty tolerujesz innych? :)

28 komentarzy:

  1. fajny poscik ,po tym jak piszesz stwierdzam jestes bardzo inteligentna i madra osobka :*

    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post,nie dawno też o tym pisałam.Obserwuję i zapraszam do rewanżu :)


    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam,ale nie zgodze się z Tobą.Oczywiście,że toleruję osoby niepełnosprawne,chore,innej narodowości,skóry,innych poglądów,innej wiary. Ale nie homoseksualistów. Także mówię o obrazku z tym mężczyzną i kobietą 53,22. Przecież to zwyczajny sponsoring. Z drugie jednak strony to nie moja sprawa,że w kraju mamy samych pedałów.
    Zapraszam:
    ayshablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kocha się sercem, a nie oczami. I np.: dziewczyna, nie musi ,,przez siłę" strać zakochać się w chłopaku, jeżeli bardziej woli dziewczyny. :)
      Ale to tylk moje zdanie.
      Napewno wejdę! :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy post. Ja toleruję innych.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja toleruję każdego człowieka. Jedynie przeszkadza mi to że osoby tej samej płci chcą adoptować dziecko bo to jest dla mnie chore..mieć duch ojców albo dwie matki. Jak ono się będzie wtedy czuło. bardzo fajny post - fajną tematykę wybrałaś

    U nas jest nowy post - wpadniesz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest dziwne, ale czytałam dużo o tym. Dużo dzieci są szczęśliwymi.:)

      Usuń
  6. Dziękuje że o tym napisalas :c
    teraz wiele osób jest niestety tacy jacy powninni byc tolerancyjni
    obserwuje twojego bloga i licze że ty też mojego zaobserwujesz bardzo o to prosze :)
    http://szaramysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja toleruje innych ;). I strasznie mnie denerwują osoby nietolerujące homoseksualistów. W końcu każdy ma prawo do miłości.
    little-princess-rescue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja toleruje innych ;d
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥ proszę o klikanie w banerek sheinside na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna notka :)
    Mnie najbardziej denerwuje, kiedy udzie uważają niepełnosprawnych za gorszych, a na dodatek się z nich śmieją. Nie wiem, jak do niektórych może nie docierać to, że ludzie często niepełnosprawni stają się nie z własnej winy, są poszkodowani przez los, więc tym bardziej powinnyśmy im pomagać i ich wspierać...No cóż, są ludzie i taborety ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ludzie i taborety xDD Kocham Cię xDDD <3
      Już zaobserwowałam.:*

      Usuń
  10. każdy powinien tolerować innego człowieka ;)
    przynajmniej takie jest moje zdanie ;>


    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli ktoś jest miły dla mnie ja jestem miła dla niego - prosta zależność niezależnie od rasy, wyznania czy innych czynników :)

    http://catchysue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam i nie mam nic przeciwko, jeżeli ta osoba jest innej religii czy orientacji. :)

      Usuń
  12. ja toleruję ale niekiedy wydaje mi sie to tylko dziwne ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem tolerancyjna do czasu. Do czasu aż ktoś próbuje mi wcisnąć jego sposób na życie jako ten bardziej słuszny. I nie ważne czy to orientacja, kolor skóry, czy religia - dopóki nikt mi nic nie wciska to i ja nic nie mówię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja staram się być tolerancyjna i nie mam z tym problemu, nie przeszkadza mi to że ktoś jest innej orientacji czy innej religii :) To indywidualna sprawa każdego człowieka i nikt nie powinien się w to wtrącać, a tym bardziej jakoś komentować czy obrażać takie osoby.
    Obserwuję i liczę na to samo :3

    http://aworld-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. :)
      Dziękuję, również obserwuję. :*

      Usuń
  15. Ja nic nie mam do innych ludzi więc ich toleruje, wręcz nie rozumiem ludzi nietolerancyjnych :D
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń