niedziela, 13 kwietnia 2014

Wakacje Wielkanocne ♥

Heei kochani. 
  Tęskniliście? Bo ja baardzo. ♥ Nie pisałam ok. tygodnia, bo ciągle szkoła i wgl.. Ale teraz mam wakacje Wielkanocne i nie muszę siedzieć, odrabiać prac domowych, tylko mogę leżeć z kubkiem herbaty, słuchać muzyki i pisać coś na blogu. Będę starała się pisać notki codziennie.
  Więc zaczęli się wakacje, a ja jak zawsze nie mam żadnych planów. :) No tylko może jutro jadę do miasta, by spotkać się z przyjaciółmi, ale nie jestem pewna...W dodatku zawsze jak są jakieś wakacje/święta, co Ewelina musi zrobić? No właśnie, przeziębić się.:) Ale nie jest tak źle.
  Nie dawno oglądałam bardzo fajny film i chcę z Wami się podzielić. Film pt.: ,,Requiem for a dream". 
Film jest o narkomanach, wiec nie wszystkim się spodoba. :) Ale jest dość ciekawy, mi się bardzo spodobał.:)
A Wy też macie wakacje Wielkanocne? :)

6 komentarzy:

  1. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow cudowne wlosy :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny kolor wlosow *.*
    Nie widzialm filmu ale szczerze mnie zachecilas do obejrzenia :)


    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    Prosze, kliknij w linki w najnowszym poscie , to dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tego filmu, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń