czwartek, 24 kwietnia 2014

Zwykły dzień..

Heei kochani.
Jak tam u Was minęły święta? U mnie nawet dobrze, chciałam napisać post, ale ciągle gości i wgl., więc nie mogłam. ;/
Dziś w sumie nic nadzwyczajnego nie było. Jak zawsze wstałam o 7 z rana, byłam niewyspana, ubrałam się, uczesałam i poszłam do szkoły. Tam kolejny nudny dzień. Czwartek-najtrudniejszy dzień tygodnia. Dzisiaj sama poprosiłam odpowiadać z biologii i otrzymałam 10. :)
Gdy wróciłam do domu, pojadłam i siadłam do kompa, niedawno zjadłam lody i siedzę przeglądam jakieś internetowe sklepy oraz słucham KReeD'a. <3 Niedawno wołałam przyjaciółkę by pospacerować, ale jak zawsze słyszę ,, nie chce mi się, lenię się". W sumie nie  lubię takich osób, nie rozumiem obcowania przez internet, komórkę, kiedy możesz spotkać się w życiu realnym. Ale jak nie, to nie. Też będę tak odpowiadała na dosłownie wszystkie jej prośby. Haha tak, jestem wredna, ale w końcu ktoś musi.xd

A co tam u Was misiaki? :*

6 komentarzy:

  1. ładne fotki, u mnie dobrze, a święta minęły miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy <3
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci tych włosów *.*
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://haniahanah.blogspot.com/ zaprasazm ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie w koszuli ostatnie - genialne!;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam:*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń