wtorek, 13 maja 2014

Morze♥

Heei kochani.
W piątek cały dzień( od 6:00 do 21:00) byłam nad morzem z klasą. Jak kogoś ciekawi to byliśmy w Palandze, po polsku to chyba Połąga, jakoś tak. :D
Co prawdę pogoda nam wcale nie dopisała... Ciągle padał deszcz, nad morzem był silny wiatr, ale i tak fajnie spędziłam czas ze swoją klasą. :)
Zrobiłyśmy kilka fotek.


W czwartek u nas był egzamin. Polegało to na tym, że jakby ktoś zdał to przechodził do bierzmacji, a jak nie, to nie. :)
Zdałam! Bierzmowanie będzie 31 maja, na drugie imię biorę Małgorzata. Pozdrawiam wszystkie Małgorzaty.xd 
A Wy jak macie na drugie imię?

12 komentarzy:

  1. ja już miałam, ja wzielam Łucja ;)
    śliczne zdjęcia :)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam na drugie imię Maria, a na 3 bo bierzmowanie też już miałam wzięłam Janina :)
    zazdroszczę włosów :((
    jestem tutaj nowa, mam nadzieję, że wpadniesz i zostawisz coś po sobie:)
    co powiesz na wspólną obserwację? zacznij a odwdzięczę się na 100% :*
    http://smokeweeedeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bierzmowanie za rok i biorę imie Weronika :) na drugie mam Grażyna.
    sliczna jestes tak w ogole.
    obserwuje i liczę na rewanz<3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na drugie mam Maria (bo babci xd) a z bierzmowania Rita ;)
    Świetne spodnie, śliczne zdjęcia ♥

    Dziękuję za kliknięcia pod najnowszym postem ;*
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moje drugie imie jest okropne xd
    mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam drugiego imienia u nas nie można było vrqc drugiego imienia do bierzmowania -.-
    Pozdrawiam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeszcze rok na zastanowienie się nad trzecim imieniem :D
    Śliczne masz włosy *.*

    http://fotismylife.blogspot.com/
    Obs ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, ja nie mam 2 imienia :)
    Obserwuje, poklikasz w [kliki] ? To dla mnie bardzo ważne ♥
    http://kinelly-kinelly.blogspot.com/2014/05/wiosenne-ubrania-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdawanie egzaminów przed sakramentem to najgłupsze, co kościół mógł wymyślić.
    Fajnie, że wycieczka się udała :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny strój i post :)
    likeitbeejb.blogspot.com
    ZAPRASZAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia :D Mam prośbę czy możesz kliknąć w link o nazwie pod ostatnią notką http://daquerre.blogspot.com/2014/05/odpowiedz-na-kolejny-tag.html lub w banerek Sheinside?Będę bardzo wdzięczna.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń