niedziela, 8 czerwca 2014

Bierzmowanie.♥

Heei.
Wróciłam po dość długiej przerwie, musiałam wziąć się za oceny, także miałam bierzmowanie, ale już wszystko się skończyło i jest dobrze :*
31 maja miałam bierzmowanie, na drugie imię mam Małgorzata. Musieliśmy bierzmować się w mundurkach, ale nie było tak źle. :)
Także dość dużo czasu poświęcałam nauce, bo u nas koniec roku szkolnego 8 czerwca, ale w tym roku ostatni dzwonek będzie 10czerwca. Musiałam poświęcić niemało czasu na poprawę ocen, bądź uczenie się wszystkiego, by nie pogorszyć niczego. Udało mi się, jestem celująca! :)

W sumie teraz na lato nie mam żadnych ,,większych planów", może będzie kilka wyjazdów, ale Wam o tym obowiązkowo napiszę, teraz notki będą pojawiać się częściej, muszę wszystko nadrobić, w dodatku bardzo tęskniłam.
A co tam u Was?:*

4 komentarze:

  1. 10 czerwca *.* ja koniec roku mam 27..
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na Litwie wszyscy mają na początku czerwca :o

      Usuń
  2. Świetny post !
    Może zajrzysz do mnie dopiero zaczynam i sie ucze jeżeli coś robie źle możesz mi to napisać w komentarzu na pewno to poprawie :)
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam w szkole mundurki. Spódnice prawie takie same! :D

    OdpowiedzUsuń