wtorek, 17 czerwca 2014

Doceń to co masz!♥

Wiitam kochaani.
Dzisiaj chciałabym poruszyć temat, który w sumie mało kto porusza, ale dużo kto przez to cierpi.

Bardzo często słyszymy, że ktoś ciągle narzeka, że nie ma takich modnych ubrań, że jest gruby, że ma niewystarczająco pieniędzy, że nie ma najnowszego iPhone...
Człowieku! Doceń, że w ogóle masz dach nad głową, masz przynajmniej jakiś tam ciuch, że masz pieniądze na chleb, masz przyjaciół, rodzinę. Są przecież tacy, którzy i tego nie mają, a Ty masz, więc już jesteś szczęśliwy.
,,Kiedy byłem małym chłop­cem, płakałem, że nie mam butów na sto­pach. Przes­tałem płakać, kiedy zo­baczyłem dziec­ko, które płacze, bo nie ma stóp." -Bob Marley
Zobaczcie ile dokoła jest bezdomnych, biednych, którzy czasem nie narzekają jak my, a się cieszą życiem.
Więc, uśmiechnij się, zacznij doceniać każdy drobiazg, każdy dzień ma w sobie coś pięknego, zacznij bardziej cenić bliskich i przyjaciół, bo kiedyś odejdą. Z każdej nawet najmniejszej rzeczy- ciesz się najmocniej, bo nawet jej mógłbyś nie mieć.


10 komentarzy:

  1. masz rację :))
    http://xkaroolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Tobą w 100% ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytoczyłaś naprawdę piękny cytat..Świetna notka.
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog
    wpadnij !
    http://we4evertogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry post :D ja często tak mam, ze narzekam i narzekam a potem nagle sobie myślę że powinnam doceniać to co mam - trudna sztuka!



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tego posta, nie pozostaje nic innego jak dodać piosenkę Sylwii Grzeszczak "Małe rzeczy".
    Pięknie napisane, Pozdrawiam
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z komentarzem powyżej.Mam prośbę.Czy możesz poklikać w linki tutaj http://daquerre.blogspot.com/2014/06/tag-11-pytan.html#more ?Będę bardzo wdzięczna :)

      Usuń
  7. fajnie napisałaś to .

    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? To dla mnie baardzo ważne . Oczywiście się zrewanżuję . Wiem ,że bez Ciebie mi się nie uda , miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post, podoba mi się :3
    Śliczne zdjęcia <3
    Blog bardzo inspirujący i ciekawy.

    Zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądry post! Całkowicie się z tym zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń