niedziela, 15 czerwca 2014

Ema.

Heei.
No i zacznę od samego głównego, czyli od tego, że jestem już prawie zdrowa! :) Cieszę się z tego niezmiernie, bo w końcu mogę wychodzić na dwór i wgl.. Ale i tak jestem pewna, że dość dużo czasu spędzę przed kompem. -.-
Ostatnie 2-3 dni u nas jest pochmurnie i czasami pada deszcz, więc czasami trzeba ubrać jakiś tam sweterek. Takie wieczory uwielbiam spędzać z kubkiem herbaty, oglądając football.
Jutro z rana muszę pójść do szkoły, bo mamy jakieś tam spotkanie, a potem spotykam się z moją kochaną Emą, która przyjdzie do mnie być może nawet z noclegiem. Jeżeli tak to obowiązkowo w nocy będziemy oglądać jakich horror.
Jaki horror polecacie?:*

4 komentarze:

  1. to świetnie, że zdrowa jestes, miłej nocki z Emą ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że już zdrowa jesteś! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpisz u mnie :)
    http://xkaroolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie o egzorcyzmach nie sa mega straszne ale wciągające i z ciekawym wątkiem <3 A więc egzorcysta lub ksiądz xd

    ♥♥♥Mam do Cb jeszcze prośbę, mogłabyś kliknąć w linki u mnie w poście. Od tego zależy czy będę kontynuować współpracę z Sheinside. Jeżeli już to zrobisz i wspomniesz o tym w komentarzu to na pewno zaobserwuję twojego bloga ♥♥♥

    http://carolin-blog.blogspot.com/2014/06/summer-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń