poniedziałek, 16 czerwca 2014

Things that make me happy.♥

Heei
Teraz sobie tak siedzę z kubkiem kakao i myślę o czym napisać post. Pomyślałam, że napiszę post o rzeczach, które mnie cieszą, które wywołują uśmiech na mojej twarzy, takich rzeczy jest naprawdę sporo i wszystkich nie napiszę, ale chociażby połowę. :)

przyjaciele♥   rodzina♥   muzyka♥   blog♥   seriale♥   horrory♥   Rihanna♥   kakao♥ 

  internet♥   podróże♥   hugs♥   summer♥   pływanie♥   sponge-bob♥   BMTH♥   Eminem

spanie♥   nowe ubrania♥   śmianie się♥   fotografia♥   imprezy♥   sport♥   tattoo♥   piercing♥ 

  bransoletki♥   kolczyki♥   sklepy internetowe♥   zwierzęta♥   football♥   miłe słówka

truskawki♥   wolne od szkoły♥   niespodzianki♥   lody♥   nowy czytelnik♥   cytaty


No i na pewno wiele, wiele innych rzeczy, ale wszystkiego nie wymienię.
A co uszczęśliwia Was? :*

5 komentarzy:

  1. bardzo duzo rzeczy do mnie, ale co do horrorów to nie xd
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny poscik,buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/black-is-total-black.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie uszczęśliwia rodzina, przyjaciele, treningi karate, lody i wiele innych rzeczy :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne włosy!
    Mnie najbardziej uszczęśliwiają bliskie mi osoby. Pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy wypisałaś ;) Mnie uszczęśliwiają przede wszystkim moi przyjaciele, muzyka, blogowanie ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń