piątek, 13 czerwca 2014

TMI tag

Heei misiaki.
Dzisiaj przychodzę do Was z tag'iem TMI (too much information). Pomyślałam, że to dość fajny sposób, by dowiedzieliście się więcej o mnie. :)

 1.Co masz na sobie ?

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Teraz bardzo mi się podoba jeden chłopak od dłuższego czasu, więc chyba tak. :)

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?
Nie.

4. Ile masz wzrostu ?
Coś ok. 160-161cm,

5. Ile ważysz ?
Nie tyle ile chciałabym, jak schudnę to dam Wam znać.:)

6. Jakieś tatuaże ?
W przyszłości chcę niemało tatuaży. Chcę 2 tattoo na nadgarstku, 2 na palcach, 2 na nogach, 1 na boku, na dole pleców, może na szyi, oraz wytatuować 2 rączki.:)

7. Jakiś piercing ?
Mam tylko 2 dziurki w uszach, ale w przyszłości chcę lip ringa, hip piercing i eye brow piercing.

8. OTP ? (one true pairing) para (tv) która lubisz?
Hm... W sumie nie ma takiej pary.

9. Ulubiony serial?
The Walking Dead oraz Skins. :)

10. Ulubione zespoły ?
BMTH 4ever.

11. Coś, czego Ci brakuje?
Brakuje mi kilku osób...

12. Ulubiona piosenka ?


13. Ile masz lat ?
Mam 14 lat.

14. Znak zodiaku ?
Byk.

15. Czego szukasz u partnera ?
Bezpieczeństwa, poczucia humoru, wsparcia, zaufania.

16. Ulubiony cytat?
,,Dealing with backstabbers, there was one thing I learned. The're only powerful when you got your back tunrned." -Eminem
Tłumaczenie: Radzenie sobie z wbijającymi nóż w plecy, to była jedna rzecz której się nauczyłem. Oni są silni tylko wtedy kiedy masz odwrócone plecy.

Everything I loved, became everything I lost.-BMTH
Tłumaczenie: Wszystko co kochałem stało się wszystkim co straciłem.

17. Ulubiony aktor ?
Robert Pattinson.

18. Ulubiony kolor ?
Niebieski oraz czarny.

19. Głośna muzyka czy cicha ?
Zdecydowanie głośna.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Do łóżka lub na taki pewien most. 

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
1-2h.

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
20-30min.

23. Biłaś się kiedyś z kimś?
Tak. :)

24:TURN ON. Co się kreci, co Ci się podoba u chłopców?
Uśmiech, spojrzenie.

25. TURN OFF . Co Ci się nie podoba u chłopców?
Jak zgrywa nie wiadomo kogo.

26.Powód dla którego założyłaś bloga?
Od jakiegoś czasu czytałam blogi innych dziewczyn, spodobało mi się to i postanowiłam założyć. :)

27. Czego się boisz?
Utraty bliskich mi osób.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Dzisiaj, od śmiechu.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Dzisiaj.

30. Co oznacza Twoja nazwa ?
Maliinowy-swiat ? O tym możecie w skrócie przeczytać TU

31. Ostatnia przeczytana książka?
Latarnik.

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Romeo i Julia.

33. Co ostatnio oglądałaś?
Skins.

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Przez telefon to Nikoleta, a w realu to Karolina.

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms?
Jest moją najlepszą przyjaciółką.

36. Ulubiona potrawa?
Nie wiem.. Uwielbiam sałatki owocowe, naleśniki.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?

38 Ostatnie miejsce w którym byłeś ?
Nie wiem, od dłuższego czasu jestem chora.

39. Czy ktos Ci się teraz podoba?
Tak.

40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
Nie pamiętam, chyba 03-17.

41. Ostatnio kiedy ktos Cie obraził ?
Wczoraj.

42. Ulubiony smak słodki ?
Malina, gumy, owoce.

43. Na Jakich instrumentach grasz ?
Na nerwach. :) Chciałabym nauczyć się na gitarze.


44. Ulubiona część biżuterii ?
Kolczyki i bransoletki.

45 . Ostatni uprawiany sport ?
Bieg.

46. Jaka piosenkę ostatnio śpiewałaś?


Dzisiaj z przyjaciółką xD

47. Ulubiony teks na podryw ?
yy.. nie wiem

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
._.

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Karoliną.


50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Wszystkie osoby, które to przeczytały. :)

Jeżeli ktoś z Was zrobi tego typu tag, podajcie mi link w komentarzach, chętnie poczytam.
Buziaki:*

9 komentarzy:

  1. świetny tag ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia <33
    ślicznie wyszłaś ;)

    juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy podobny post ;)
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/tmi-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. :)
    http://kierunkowy48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tag :)
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. troszkę za dużo tych faktów :< wątpie żeby każdemu chciało się tyle czytać, ja doszłam do połowy i już nie moge haha następnym razem napisz troszkę mniej i będziesz bardzo dobrze ;)
    zapraszam do mnie http://papla-paplajo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny ten tag :) mogę zrobić coś podobnego? + uwielbiam czytać twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka kochana <3
      Jasne, że możesz. Nie zapomnij później mi wysłać link. :*
      Buziaki <3

      Usuń