poniedziałek, 21 lipca 2014

Plany na wakacje.


Heei.
Wczoraj prawie pół dnia spędziłam na jeziorze. Z początku świeciło słońce, ale później zaczęło padać. Deszcz nie przeszkadzał mi, więc poszłam dalej pływać. Gdy wróciłam to ok. 30 min leżałam pod kocem ale i tak było zimno, później wypiłam kubek ciepłej herbaty i było ok.

Dzisiaj wstałam o 11:30 i dotychczas leżę w piżamie, bo nie chce mi się przeubierać. Przed chwilą oglądałam film ,,Never let me go", polecam.
Myślałam, że pójdę na spacer, ale zaczęło padać, teraz już świeci słońce, nie wiem, może jeszcze gdzieś pójdę.
Póki co nie wiem czy gdzieś pojadę w te wakacje, chyba nie. Musieliśmy jechać do Niemiec, nawet hotel był zarezerwowany, ale moja i Darka mamy się nie zgodziły. No cóż. W sierpniu pojadę na obóz, później może do Kasi i chyba tyle. Ale może jeszcze wszystko się zmieni.
A Wy jakie macie plany na wakacje?

10 komentarzy:

  1. Świetny post :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://fashiooonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś pojechała do tych Niemiec :) Super zdjęcia !

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuję jeszcze w te wakacje pojechać do babci i do cioci mieszkającej w Poznaniu :)
    Śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz! ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach! Ja narazie nie mam planów, pewnie pójdę gdzieś z przyjaciółmi ;)
    Poklikałabyś u mnie w linki w pośce? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się odwdzięczę :3
    mari-maari-blog.blogspot.com/2014/07/sheinside-poraz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuje jechać do brata oraz do babci <3 ślicznie wyszłaś na zdjęciahc :o masz przepięknee wlosy !
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne zdjęcia. :)
    u mnie planów brak, spontanicznie ;)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę spędzania czasu nad jeziorem. Mi zostaje jedynie basen na działce :)

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Zazdroszczę tego jeziorka :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze tylko jade do Niemiec :)

    Zapraszam na mojego bloga
    www.panna-anqa.blogspot

    OdpowiedzUsuń