sobota, 19 lipca 2014

Skradziony gmail.

Heei kochani.
Nie pisałam do Was naprawdę długo, wszystko przez to, że ktoś zmienił mi hasło na gmail, fb i asku. Ale ask i fb odzyskałam szybko, a z gmailem musiałam się pomęczyć. Bardzo za to przepraszam, ale nie mogłam sobie nic z tym poradzić.
Już wróciłam, zmieniłam hasło i jest wszystko ok, będę znowu normalnie dodawać posty. :)
Zacznę od tego, że ja mam nowego kotka, o którym na pewno nie wspominałam jeszcze na blogu, ponieważ u mnie on jest może od 2 tygodni. Jest to dziewczynka, ma na imię Emily. <3

Poza wczoraj i wczoraj była u mnie Ewelina z którą dość dużo czasu spędziłyśmy nad jeziorem i troszeczkę się opaliłam. Ewelinka miała ze sobą fotoaparat więc poszłyśmy porobić sobie kilka zdjęć, które Wam pokażę jutro. :)

A teraz idę oglądać film ,,Chatroom". Udanego weekendu :*
Co u Was nowego? :*

2 komentarze:

  1. Jeeej *.* jaki śliczny ten twój kotek ;)
    Masz przecudne włosy, możesz zamieścić post o fryzurach na wakacje itp :D bo z twoich włosów da się zrobić chyba wszystko, zazdroszczę !
    Prowadzisz fajny blog, więc obserwuję.
    Zapraszam również do siebie :)
    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję. <3
      Pomyślę nad tym postem o fryzurach. :)
      Na pewno wpadnę do Ciebie. :*

      Usuń