sobota, 2 sierpnia 2014

Przyszykowania do obozu.

Heei sunshines. 

Wczoraj i dzisiaj byłam w Wilnie(stolicy) na zakupach. Wczoraj kupowałam różne rzeczy, jedzenie, które będą mi potrzebne podczas obozu. Na obóz harcerski jadę od 6 sierpnia do 13. W wolnym czasie postaram się wchodzić na Wasze blogi, je komentować. Notek chyba nie będzie, bo będę siedziała na telefonie i raczej nie uda mi się wstawić zdjęć.
Przed obozem mam dość dużo rzeczy do wykonania. Muszę przeczytać książkę ,,Romeo i Julia". Sprzątnąć w całym pokoju, ponieważ mam mały remont, przyszykować ubrania i w końcu złożyć sumki na obóz. 
Ze sobą na obóz wezmę fotoaparat mam nadzieję, że uda mi się zrobić przynajmniej kilka zdjęć. Także przed obozem mam zamiar napisać jeszcze jedną notkę. :)
A Wy byliście przynajmniej raz na obozie harcerskim?

13 komentarzy:

  1. Życzę udanego wyjazdu :)
    Ja nigdy nie byłam na takim obozie, ale chciałabym pojechać :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu Ci życzę ! :)
    Nigdy nie byłam na żadnym obozie, ani kolonii ;)
    Wakacje zawsze spędzam z rodziną :)

    Uściski,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na obozy harcerskie jeżdżę co roku, bo jestem harcerką. Mój niestety się już skończył. Udanego wyjazdu!

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piękne włosy! ech też bym chciała harcerką zostać :c
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie, ale mam nadzieję, że uda mi się chodzić na piłkarski kiedyś :D Miłej zabawy!
    http://snickerslifestyle09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam okazji jechać na taki obóz, ale jak byłam mała chciałam zostać harcerką :))

    likeitbeejb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nigdy nie byłam na harcerką, a co dopiero na obozie harcerskim, ale kto wie może kiedyś :p
    Życzę ci udanego wyjazdu! ;)


    http://camillaloveblog.blogspot.com/ Zapraszam do komentowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego obozu życzę! :) a książkę "Romeo i Julia" czytałam pod koniec 2013 roku i bardzo mi się podobała :)

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę ci świetnego obozu :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego obozu! Będziemy czekać na posty ! :)
    zapraszam aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDNE WŁOSY! UDANEGO OBOZU!

    www.matiaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego obozu ci życzę , ślicznie wyglądasz , zapraszam : http://anulunia268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń