poniedziałek, 29 września 2014

Autumn♥

Heei.
Jako, że z każdym dniem jest coraz zimniej możemy śmiało powiedzieć, że przyszła już prawdziwa jesień. Pora uzbroić się w ciepłe koce, sweterki oraz kilka par grubych skarpet.

W sumie jeśli usiąść i dobrze pomyśleć, to nie ma takiej pory roku, której nie lubię, każda ma w sobie coś, co kocham.
Dlaczego lubię jesień?
  • Uwielbiam nosić duże swetry, grube skarpety oraz szale, czuć te ciepło.
  • Spędzanie wieczorów pod kocem, przy świecach z kubkiem herbaty- to jedna z najmilszych rzeczy w życiu, do tego jakiś film/książka i lepiej być nie może!
  • Halloween- nie potrafię wyrazić słowami jak bardzo kocham te święto, te wszystkie dekoracje, horrory...
  • Jabłka. Potrafię jeść kilka jabłek dziennie, tak bardzo mi smakują. Można jabłuszka posypać cynamonem+herbata-pycha,
  • Kolory, dokoła drzewa ubrane w czerwono-żółto-zielone płaszcze, wygląda to tak cudownie.
W sumie jeszcze mogłabym dużo wymieniać, ale to są główne powody. 
Ale wszystko ma plusy i minusy, dla mnie jedynym głównym powodem, dlaczego NIE lubię jesieni jest ,,jesienna chandra", kiedy jest taki okres, że wcale nie mamy nastroju, jest nam ciągle smutno. Ale to z czasem przechodzi. :)
A Wy lubicie jesień?


12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam jesień i to z podobnych powodów.
    Świetna notka :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. JA LUBIE JESIEN ALE JAK JEST CIEPLO I SLONECZNIE NIESTETY NA SARDYNI CZESTO PADA I LIPA PRZEDEMNA JESIEN I ZIMA DESZCZOWA WIEC CIESZE SIE OSTATNIM PROMYKAMI SLONCA :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień <3

    Rozdanie! (Kosogłos, Ksiązki, Case iphone, Perfumy i kosmetyki!
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2014/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie jesieni... zaczyna się robić zimno i szaro... no i deszczowo buuu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubie halloween, mam wtedy urodziny :)
    Poklikasz w linki w poście? Będę wdzięczna. :)
    najla-beauty-blog.blogspot.com/2014/09/sheinside-wishlist.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jesien za sweterki :) ale wolę sukienki, krótkie spodenki i ciepełko <3
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam halloween <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hej , świetny blog i post . Mam bloga dwa miesiące i dopiero się uczę , mogłabyś w wolnej chwili zajrzeć do mnie gdy by było coś nie tak napisz mi w komentarzy na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień ma swoje plusy, kocyki i herbatka... mmm ♥

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń