wtorek, 28 października 2014

3 dni do Halloweenu.♥

Heei misie.


Jak tam u Was? U mnie ciągle to samo szkoła-dom, dom-szkoła + mnóstwo prac domowych.
Na szczęście ten tydzień mam ostatni, a później mam tydzień ferii. Nie wiecie jakie to szczęście, będę mogła znowu budzić się o której chcę, jeść śniadania oglądając ulubione seriale. Kocham to.
Także niezmiernie się cieszę, że już za 3 dni Halloween. Kocham te święto. Już na początku miesiąca zaczęłam szukać różnych przepisów, różne dekoracje itp.
W Halloween przyjdą do mnie Karolina i Nikoleta, na pewno wrzucę tu przynajmniej kilka przepisów i może coś jeszcze. :)
Także mam nadzieję, że w ferie uda mi się wyjść na chociażby jedną sesję. Ale nie obiecuję.
Jedynie co mnie smuci, to fakt, że Ewelinka i Darek mają ferie wcześniej i nie będziemy mogli się z nimi spotkać. :(
A Wy obchodzicie Halloween?

10 komentarzy:

  1. Jejku, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę ferii.
    U mnie w szkole masa nauki i zadań domowych.
    Brak czasu na wszystko :(
    Też się cieszę z powodu Halloween.
    Będę piekła babeczki i wycinała dynie <3

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie obchodzę tego święta...
    . blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawie piszesz! miło się czyta!:) może zaciekawi cię coś? -> http://adrianna-adrianna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam Halloween ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie to samo, ciągłe prace domowe :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego Halloween. :)
    Zazdroszczę dni wolnych.
    Ja niestety nawet 10 listopada idę do szkoły.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie na hallowen przychodzi przyjaciółka :) Miałyśmy iść na "cukierek albo psikus" ale będzie ciemno i zimno i chyba zrezygnujemy, ale przekąski, dekoracje i horrory muszą być! :) No i oczywiście przebrania :) Ja mam wolne dopiero w Boże Narodzenie i jak dziewczyna wyżej 10 listopada mam normalnie lekcje :/

    snickerslifestyle09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog:)
    Może obs ?Daj znać u mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju masz piękne włosy! Rób to co kochasz, bo dobrze ci idzie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://bezznieczuleniaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń