niedziela, 5 października 2014

Dzień Nauczyciela


Heeii.
Zacznę od tego, że u mnie nie jest aż tak źle, ale mogłoby być mniej prac domowych. Ale w piątek mieliśmy Dzień Nauczyciela i lekcje były skrócone. Przez co wróciłam do domu o 12 godzinie z czego bardzo się cieszę. 
Także w piątek przyszła do mnie Nikoleta, z która na chwilę wyszłyśmy na zdjęcia, ale był z tym niewielki problem, ponieważ to mi się zdjęcia nie podobały, to jeszcze coś, a w końcu zrobiło mi się zimno i wróciłyśmy do domu, haha.
 Po powrocie zrobiłyśmy ciepłą herbatkę i poszłyśmy oglądać film ,,The Amityville Horror". Horror naprawdę dobry, może nie tyle straszny, ile ciekawy, polecam.
Niestety wieczorem Nikoleta pojechała do domu. 
Sobotę spędziłam głównie na sprzątaniu, rysowaniu planu miasta, oraz przygotowaniu dekoracji Halloweenowych, a później w końcu odpoczywałam. Dzisiaj musiałam odrabiać lekcje, a jutro znowu szkoła... Mam nadzieję, że ten tydzień minie szybciutko!
No jak tam u Was, dajecie radę w szkole? 

16 komentarzy:

  1. Ciekawy dzień !
    My w dniu nauczyciela ( 14 października) będziemy mieć wolne :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoła potrafi dobić człowieka. Uroczy outfit. Mała rada: więcej się uśmiechaj! :)

    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię chodzić do szkoły,a le nauczyciele trochę przesadzają w tym tygodniu pisze 5 kartkówek i 2 sprawdziany!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :)
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. follow for follow / answear on my blog please :)

    http://vicirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że mieliście lekcje skrócone :D mi się podobają zdjęcia :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) Masz przepiękne włosy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit!:) Też lubię mieć skracane lekcje :)
    http://ariee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Ze szkoły o 12? :O Jak ja bym tak chciała...

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. My dzień nauczyciela mamy w następnym tygodniu mam więc głęboką nadzieję że skończę wcześniej :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dzień nauczyciela mam chyba w piątek xd!


    Pozdrawiam!
    JUGII.BLOGSPOT.COM- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post^^
    A co do bloga- CUDNY! Szczególnie podoba mi się jego design, jest minimalistyczny ale i jednocześnie oddający każdy detal^^
    Pozazdrościć;) Muszę tu chyba częściej zaglądać, nie chcę niczego ominąć.
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia.Na pewno bede tu zerkać częściej.
    zapraszam:
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look! zazdroszczę ze o 12 :D ja tak będę miała w poniedziałek ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe. :)
    PS.zapraszam do lajkowania strony w linku, byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna <3
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń