wtorek, 4 listopada 2014

Halloween

Heei.
Jak wiecie to obchodziłam Halloween w nocy z 2 na 3 listopada. Przyszły do mnie dwie moje najukochańsze przyjaciółki(pozdrawiam je, wiem, że to czytają, kocham Was). Było najlepiej, chociaż nie robiłyśmy nic takiego nadzwyczajnego. Po prostu siedziałyśmy w omegle, oglądałyśmy horrory, jadłyśmy(jeśli taką ilość wepchniętego w nas jedzenia można nazwać jedzeniem, a nie obżeraniem się..) różne słodycze, gadałyśmy i jasne nie obeszło się bez śpiewania i tańczenia w nocy..
Jedzenia było naprawdę nie mało, zwracając uwagę na to, że słodycze bardzo zapychają. Nie obeszło się i bez mojego gotowania. Zrobiłam słodkie kosteczki i paluchy wiedźmy(przepisy będą w oddzielnej notce), które jadłyśmy nie tylko pierwszego dnia, ale i drugiego razem z herbatką. :)
One się nie przebierały, ale ja nie powstrzymałam się. Ubrałam porwaną koszulę, dziurawe rajstopy no i do tego makijaż+ bałagan na głowie. :)
A Wy jak spędziliście Halloween?

22 komentarze:

  1. wow świetny make up :)wyglądasz jak z horroru :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w domu:/!

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż ^^

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądałaś! :)

    http://gorska-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogladala,m straszne filmy
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądałaś :)
    obserwuje :)
    Miło mi bedzie jeśli ty też zaobserwujesz :P

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja spędziłam je bardzo zwyczajnie, siedziałam i oglądałam filmy. Świetny makijaż i przebranie! :) Cudowny wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak, odpisz u mnie. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super wyglądałaś ja niestety w halloween byłam chora i leżałam w łóżku ;/

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja siedziałam w domu i oglądałam tv gdyż u nas nikt nie obchodzi Halloween a ja bym tak bardzo chciała ♥
    Zapraszam do mnie --> http://justsayhei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wyglądasz świetnie! Miałam taką imprezę u mnie w pokoju z dwoma koleżankami ale żadna nie wyglądała tak mega jak ty!
    Super przebranie, gratuluję :) Cieszę się że cię odwiedzam, mam nadzieję że ty również mnie zaszczycisz obecnością :)

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądałaś !
    Naszyjnik jest super :)
    Musiało być fajnie na Waszym spotkaniu w Halloween.
    Do mnie również przyszły koleżanki :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  12. super wygladałaś w Halloween .;)
    Makijaż zserio robi duże wrazenie
    słuchaj.. OBSERWUJE cie !! Liczę na rewanżyk hhyxddd .. xoxo Nats
    http://sunnycaalifornia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie obchodzę Halloween, ale widzę, że naprawdę fajnie spędziłyście czas :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo widzę że bardzo fajnie spędziłaś haloween :D


    luszii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zombie pierwsza klasa, fajny pomysł na spędzenie wieczoru z przyjaciółkami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie obchodzę halloween, masz bardzo ładne włosy ;))

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wygląd bloga, zdjęcia bardzo fajne, Zaobserwowałam i liczę na rewanż oraz będę wpadać częściej. - http://paris2607.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie halloween to głupota :D
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne pomysły na przekonski i na makijaż!

    famelle

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmm pyszne przekąski i świetny pomysł!

    in-my-wooorld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń