wtorek, 25 listopada 2014

Wszędzie już świąteczny klimat


Heei misie.
Jak tam u Was? U mnie bez zmian, dotychczas ciągle się uczę. Przed chwilą właśnie skończyłam odrabiać prace domowe i postanowiłam napisać post, bo bardzo tęsknie. U nas teraz w ogóle baardzo na nas ,,cisną", bo w piątek mamy koniec 1-wszego trymestru, więc idzie walka o dobre oceny. 
Dzięki Bogu, że już nadchodzi zima i szybko Święta, ferie. U nas pogoda już daje po sobie znać, za oknem ciągle mróz, choć niewielki, ale jest. Więc czas dostawać najcieplejsze sweterki, kurtki i w domu kocyki, aby nie zamarznąć! :)


Macie już kupione prezenty dla bliskich? 
Ja osobiście mam niewielkie prezenciki dla rodziców, muszę jeszcze coś kupić moim najbliższym przyjaciółkom i koniec. :)
Nie mogę doczekać się ozdabiania choinki, spędzania wieczorów z rodziną no i oczywiście szykowania potraw na Wigilijny wieczór, a później jedzenie ich(szczególnie kocham pierogi z makiem, haha).
A Wy czekacie Świąt? Co chcecie otrzymać w prezencie?

18 komentarzy:

  1. Wow.. Trochę szybko ten koniec 1 sem. My mamy przed feriami. Prezenty oczywiście kupione, nie lubię tego zostawiać na ostatnią chwile.
    Zajrzysz? http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy 3 trymestry, o ile wiem to Wy macie 2 semestry. Więc troszeczkę różnica jest. :)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie kupiłam prezentów ale juz wiem co kupie. U mnie już spadł śnieg :) szkoda, że przygotowania do Świąt trwają kilka tygodni a sama Wigilia tylko z 2h. Nie wliczalam 1 i 2 dnia Świąt. :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku już zamówiłam prezent dla mamy, ale dla taty jeszcze nie... Zastanawiam się nad jakimś fajnym urządzeniem albo jego ulubionym zapachem Fahrenheit. Pozostaje mi kupić jeszcze wujkowi prezent i tu pojawia się auć... nie wiem co. Zestaw do golenia? Nie... to takie oklepane.. hm... Ale z drugiej strony coś osobistego tez nie pasuje, bo mogę nie trafić w jego gust. Jest dość skryty i nie chce powiedzieć mi, co by chciał. Może ktoś ma jakąś propozycje? Dodam, że interesuje się komputerami a studia ma skończone z kierunkiem geologicznym...

    Pozdrawiam i zapraszam www.wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również się nie mogę doczekać świąt.
    Choćby na ten czas wolny.
    Chciałabym trochę odpocząć od nauki :3

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam z niecierpliwością na świeta :))

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju, ja też nie mogę doczekać się świąt *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh ja już z niecierpliwością wyczekuję świąt :3
    Może wspólna obserwacja ;)
    Jak ci się spodoba mój blog to oczywiście skomentuj dodaj swoją opinię ;)
    http://smikuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę doczekać się Świąt ;) co roku dostaję prezenty które mi odpowiadają dlatego nie mam jakiś szczególnych wymagań ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że mieszkasz na Litwie:)
    Ja nie mam jeszcze prezentów i chyba nie będę nic kupować.
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/lights.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko się widzę wyrobiłaś z prezentami! Ja jeszcze nie mam nic kupionego, ale chyba czas zacząć o tym myśleć :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/ -> u mnie pojawił się post o wymianie z Francją

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam spędzanie świąt z rodziną i najbliższymi ♥

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie mam prezentów, ale chyba powoli muszę się zabrać za poszukiwania;d

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam święta :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawie piszesz :)
    http://paciamalinowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń