środa, 24 grudnia 2014

Merry Christmas!♥

Witam Misiaki!
Wszystkich chcę pozdrowić z Wigilią, oraz nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia. Chcę Wam życzyć dużo zdrówka, szczęścia, miłości, radości, sukcesów w nauce, super spędzonego czasu z rodziną, wymarzonych prezentów oraz spełnienia wszyystkich marzeń! No i dziewczynom, aby jedzenie poszło w cycki, haha.
Ja już jestem po kolacji, zjadłam tyle, że szok, ale no... Święta są raz w roku, więc można poszaleć, haha. Kolacyjka minęła miło, w gronie najbliższych osób. Po całym domu roznosi się zapach choinek, więc jest super, przynajmniej trochę poczułam ten świąteczny klimat!:)
Prezenty u mnie zawsze są następnego dnia z rana, więc w następnej notce, pochwalę się co otrzymałam.
A jak tam u Was? Co Wy otrzymaliście?

8 komentarzy:

  1. Oj dużo świetnych rzeczy :D Tobie również wesołych świąt :) Jest u ciebie śnieg? :)

    snickerslifestyle09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna choinka :D
    Mi prezenty bardzo przypadły do gustu w tym roku :D


    Mój Blog ->KLIK<-

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie bardzo podobały moje prezenty :D Bardzo ładna choinka <3

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna choinka;)
    Fajny post;)

    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega podoba mi się twój szablon
    Styl pisania też masz bardzo ciekawy
    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz.
    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Jeśli się zgadzasz zacznij i na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę
    Mój blog - klik

    Udanej zabawy w sylwestrową noc i szczęśliwego 2015!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny i ciekawy styl pisania + wygląd bloga śliczny! :)
    http://xxemiixxc.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś śliczna i masz cudowne długie włosy :)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń