piątek, 5 grudnia 2014

My Christmas wishlist♥

Heei.
Jako, że już jest grudzień, za oknem śnieg, na termometrach -10, to czas wspomnieć, że szybko nadejdą Święta! Wszędzie są już świąteczne reklamy, świąteczny klimat. Rodzice zapytali co chciałabym otrzymać pod choinkę i jakoś długo się nad tym zastanawiałam, ale później doszłam do wniosku, że jak co roku chcę mnóóstwo rzeczy, mam nadzieję, że otrzymam przynajmniej coś o czym mi się marzy, a nawet jeśli nie, to ogólnie każdy prezent wywołuje uśmiech na mojej twarzy. :)

- chciałabym otrzymać jakieś ozdoby do pokoju, bo uwielbiam dekorować swój pokój.
-tattoo choker, bardzo mi się podoba i na pewno będę miała, jeśli nie kupię- to w końcu zrobię sobie sama. 
- obudowa na telefon, akurat ta na zdjęciu jest taka słodka, świąteczna, ale nie odmówiłabym takiej czarnej z małymi ,,diamencikami".
- biżuteria, tego nigdy nie będzie za wiele! :)
-jakieś cieplutkie kapcie, lub skarpetki, bo jeśli jest mi zimno w nogi, to cała się trzęsę...
- ubrania. Oczywiście, że ile tego by nie było, to zawsze jest mało, haha.
-creepersy, gdyby mi ktoś powiedział rok temu, że będę prosiła o creepersy, to bym go wyśmiała w twarz, uważałam to za najbrzydsze buty...a teraz je kocham!
-kombinezon do spania, taki mięciutki, głównie aby był ciepły!
- lustro do pokoju. Ostatnio miałam niewielki ,,remont" w pokoju i od dawna mi się marzy o takim duużym lustrze, akurat teraz idealnie by pasowało do pokoju.:)
A wy co chcecie otrzymać na Święta?

14 komentarzy:

  1. Ja bym chciała otrzymać case na telefon i słuchawki :)
    Ahh u mnie nie ma śniegu :(

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham creepersy! Mam już ale chcę następne ^^
    fajna wishlista ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię creepersy :) Świetna lista ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam dekoracje do domu :)
    W zasadzie ich nigdy nie mam dość ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  5. świetna wish-lista, ja lustro już mam ^^
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałabym dostać książki :)
    Zapraszam
    http://b-y-n-i-k-i-t-a.blogspot.com/
    oraz
    do-not-run-away-from-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna wishlist
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja dostałam od mojej przyjaciółki dziś takie grubee ciepłe skarpetki! super sprawa!
    Zapraszam do wzięcia udziału w mikołajkowym rozdaniu na moim blogu, do wygrania fajna biżuteria
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kombinezon do spania i ciepłe kapcie lub skarpetki to idealny prezent na święta <3 ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez planuje zrobic taki post na blogu. :)
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w ostatnim czasie marzę o dużej ilości spódniczek i ciepłych, misiowych kapciach :) Nie mam wątpliwości, że jeszcze by się coś znalazło :D

    snickerslifestyle09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chce dostać gitarę :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiesz jak bardzo ja pragnę przedostatniego punktu... Kigurumi <3
    www.zuziaczkowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń