niedziela, 25 stycznia 2015

Batman.

Heei kochani.
Proszę wysłuchać najbardziej głupiego wyjaśnienia, z jakiego powodu mnie tu nie było..
A więc. Na pewno zauważyliście, że mam nowy wygląd bloga. Bardzo za to dziękuję http://ikaa-blog.blogspot.com/ . No i przez ten czas jak wykonywała mi wygląd, to myślałam, że nie mogę pisać postów, bo z góry nie wyświetlał mi się przycisk ,,Nowy post: :')) Dzisiaj jakoś weszłam na blogspot i ku zdziwieniu CIĄGLE MOGŁAM PISAĆ POSTY.. Brawa dla mnie. :))
W sumie niczego mega ciekawego nie opisałabym, bo każdy dzień jest prawie taki sam.
Tyle, że wczoraj przyszła do mnie na noc Karolina. My nigdy nie możemy razem spędzić nocy i się nie najeść.. Ciastka, żelki i czekolady znikały tak szybko, że nie zdążałyśmy się zorientować. Było ogólnie bardzo fajnie. Nie zabrakło też szczerych rozmów, śmiechu na cały dom, w końcu mama nie wytrzymała i o 3 wstała i zaczęła nas uspokajać..
Bardzo się cieszę, że ten dzień minął inaczej, że trochę ,,uciekłam" od tej monotonii.
A jak wy spędziliście weekend?

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że trochę się odstresowałaś.
    Ja nigdy nie nocowałam u koleżanki, ani odwrotnie :D
    Wiem jednak, że wtedy dużo się dzieje :D
    Ja spędzam weekend na leniuchowaniu, nauce i blogowaniu.
    Bardzo ładne fotki.

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj leżałam w łóżku lewie żywa a dzisiaj w nocy spadł śnieg :)

    beautifuldeams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja spędziłam go w Krakowie od czwartku :) Wróciłam dzisiaj w nocy :D Nocki z przyjaciółkami to jedne z najlepszych rzeczy!

    snickerslifestyle09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Weekend poświęciłam nauce-.-
    Świetna jest ta bluzeczka, sama mam z motywem batmana bluzę, niestety nie wyglądam w niej najkorzystniej.
    Jeżeli chcesz mogę Ci ją sprzedać http://www.vinted.pl/kobiety/bluzy/7013559-bloggerska-bluza-batman. Założyłam ja tylko do zdjęć ;)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna bluzka :)
    Fajnie, że nocowała u cb koleżanka :)
    Masz świetny design bloga- śmiesznie wyszło z tą sytuacją, że nie wiedziałaś czy możesz pisać posty :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne spodnie :) mam takie same xd
    issku.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń