piątek, 16 stycznia 2015

Zapomnij o wszystkim i zacznij żyć nowym życiem.♥

Heei.
Ostatnio większość ludzi próbuje walczyć z tą codzienną monotonią, lecz nie wszystkim się udaję. Nie wiem czy zauważyliście, ale coraz więcej jest tych ,,sad girl" tumblrów. Nie oszukując się to ja też mam czasami dość tego wszystkiego, ale trzeba dalej żyć i z tym walczyć.

Miałeś znajomych, ale Cię zostawili? Znajdź nowych, nie pogrążaj się w różnie wspomnienia związane z tamtymi.
Zła ocena w szkole? Usiądź i się poucz, może nie pójdziesz gdzieś poszaleć ze znajomymi, ale będziesz lepiej się uczył, a od tego zależy Twoja przyszłość.
Nie potrafisz zaakceptować siebie? Tego nie robi się w ciągu jednego dnia, małymi krokami idź do celu. Nie musisz być jak ta ,,idealna" laska z okładki, musisz być sobą i też będziesz idealna. Znajdź w sobie jakieś plusy, nie mów, że nie masz. Każdy je ma. Uśmiechaj się częściej i bądź miła dla innych, nawet dla swoich wrogów, a zobaczysz, że świat stanie się lepszy.

Zacznijmy doceniać to co mamy, a nie tylko użalać się nad sobą. Żyć pełnią życia wcale nie oznacza codziennych melanży z przyjaciółmi, rób to co lubisz, a w końcu będziesz szczęśliwa. Uwierz w siebie i pokaż, że możesz.

9 komentarzy:

  1. Świetny post ;) Mam nadzieję , że trafi do osób które tego potrzebują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywujacy post a ty sliczna ! <3

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    do wygrania post promujacy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mnie zmotywowałaś ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w pełni.
    Musimy dostrzegać dobre rzeczy w życiu, a nie tylko rozpaczać nad złymi.
    Każdy z nas jest inny, co nie oznacza, że nie może być idealny.
    Musimy zaakceptować siebie, a nie na siłę być kogoś kopią.

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sama niedawno byłam "sad girl" ale już to zaczęłam zmieniać :) śliczne masz włosy!!

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczną dziewczyną! Bedę zaglądać do ciebie częściej, a tymczasem zapraszam do mnie, na bloga :)

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, pozytywny post :)
    Powinniśmy częściej zwracać uwagę na te dobre rzeczy :)
    Nie tylko te złe :D
    Ja teraz walczę ze szkolną monotonią,

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń