niedziela, 8 lutego 2015

Jak spędzić Walentynki bez drugiej połówki?

Witam.
Nie wiem czy u Was też, ale u mnie na facebooku co drugi post jest związany z Walentynkami. Oczywiście zakochani się cieszą, ale ci samotni to niezbyt...

Moim zdaniem nie ma czego się smucić! Dzień Zakochanych? Spędźcie go tak jak kochacie. Oto kilka moich propozycji:
#1 Idź do kina.
Lubisz oglądać filmy, ale nie możesz sobie codziennie pozwolić na pójście do kina? To pozwól sobie w ten dzień, zawsze też możesz zabrać ze sobą przyjaciółkę/przyjaciela. W końcu może z tego coś wyjdzie? haha

#2 Zrób sobie coś do jedzenia.
Nie wiem jak Wy, ale chyba większość z Was też lubi jeść... No bo jak to nie lubić? Poszukajcie sobie super przepisów(kilka możecie znaleźć na moim blogu) i zróbcie coś do jedzenia. Nie ważne czy to kilka(naście,set) ciastek, czy pizza, czy nawet jeśli zjecie 5 czekolad... Nie jecie przecież tak codziennie, więc proszę bardzo!

#3 Zrób sobie domowe spa.
Poświęć ten dzień całkowicie dla siebie. Różne maseczki, odżywki, może jakiś masaż? Pokaż jak kochasz siebie.

#4 Idź na zakupy.
Gdyby niedaleko mego domu była galeria to zbankrutowałabym... :) Serio, ja tak bardzo kocham chodzić na zakupy i wiecznie mi wszystkiego mało..

#5 Zaproś przyjaciółki na noc.
Oto z czego skorzystam ja. Do mnie na noc chyba przyjdą moje Karolina i Nikoleta. Połączymy nasz wieczorek z punktem 3 i znowu najedzone jak w Halloween, będziemy wariować do 6 rano....

Pomysłów jest na prawdę wiele, nie warto siedzieć i płakać, że nie masz drugiej połówki. Masz za to siebie, musisz siebie kochać, okaż szczególną miłość sobie tego dnia. Masz przyjaciół, spotkaj się z nimi i będzie na prawdę super.
No, a wszystkim zakochanym życzę miło spędzić czas ze swoją drugą połówką. :)

18 komentarzy:

  1. Moje walentynki - tylko ja i nutella <3

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pomysły na spędzanie tego durnego dnia. Zajrzysz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne przykłady ... chętnie wykorzystam ... :)

    Pozdrawiam
    ~Mój blog " KLIK "

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły. Też ciągle wszystkiego mi mało :D
    Zapraszam do mnie na nowy post i konkurs!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja moje walentynki spędzę przed komputerem :D Może pójdę do kina na "Teoria wszystkiego"
    Pozdrawiam
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    Ja moje walentynki spędzę na egzaminie z dodatkowego angielskiego i nauce haha
    Ale mi to w sumie nie przeszkadza :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. 15 luty - dzień singla. Moja tablica na fb jest przepełniona powiadomieniami z grup np. blogerzy, więc mam farta,bo nie widzę tych miłosnych zdjęć :D

    Julajulia.blogspot.com-mój blog [KLIK].

    OdpowiedzUsuń
  8. Właściwie to masz rację! Nie zamierzam siedzieć i użalać się, chyba wybiorę się z przyjaciółką do kina! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre pomysły ! Wykorzystamy na kolejne samotne walentynki hahah :D Zapraszamy do nas , dopiero zaczynamy !
    http://travelwithrebels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog i świetne pomysły :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku świetny wpis naprawdę :) Pewnie wiele osób postara się wcielić go w życie właśnie w ten dzień. :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też póki co nie obchodzę święta zakochanych :))
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami z choies ? bardzo mi na tym zależy http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/02/przeglad-ubran-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :) Masz rację nie warto siedzieć i płakać w zamian można zrobić coś dla siebie :)
    Zapraszam również do mnie :)
    https://b-y-n-i-k-i-t-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe pomysły jak spędzić ten dzień :D Ja spędziłam go na zakupach :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIK)/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pomysły ja właśnie poszłam z przyjaciółmi do kina i na zakupy.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń