niedziela, 1 lutego 2015

Karma wraca

Heei misiaki.

Pewnie każdy z Was słyszał o akcji ,,Karma wraca", a jak nie to przeczytajcie na czym to polega.
Akcja jest organizowana na stronie https://www.karmimypsiaki.pl/karmawraca . Polega to na tym, że musicie zrobić sobie selfie z hasłem ,,Karma wraca", opublikować zdjęcie (na facebooku, twitterze, instagramie, obojętnie) i dodać hasztagi:  #1selfie1posiłek,#karmawraca#karmimypsiaki. Dzięki temu sponsor przeznaczy jedną karmę dla psiaka ze schroniska.
Zachęcam Was do wzięcia udziału w tej akcji. NAWET jeśli ktoś myśli, że to ściema, przecież nic Wam się nie stanie jak zrobicie fotkę z karteczką? No nic, a być może to prawda i pomożecie? Więc zachęcam!:)

7 komentarzy:

  1. Wspaniala akcja, ja uwielbiam pomagac i na pewno sie przylacze! ;)

    Zapraszam : gertrama.blogspot.com
    do wygrania post pronujacy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta akcja, sama wzięłam w niej udział!
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele słyszałam o tej akcji jest naprawdę świetna. Zajrzysz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tej akcji, słodziutki kociak :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś kiedyś o niej słyszałam i zamierzam się przyłączyć! ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna akcja :) dobrze jest pomagać bezbronnym :)

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam, Zuza :D

    OdpowiedzUsuń