niedziela, 22 marca 2015

Spring.

Witam, skarbusie


Postów nie było jakiś czas, bo chciałam by post z sheinside był ciągle 1. Starałam się o współpracę, ale niestety, może innym razem się uda.:)
Przyszła już wiosna, na ulicy coraz cieplej. Ale o dziwo, dzisiaj u mnie spadł śnieg. Nadal świeci słonko, ale ziemię pokrywa biały puch, dziwne trochę.
Za ten czas, kiedy byłam nieobecna trochę tego wszystkiego się wydarzyło. Byłam na rejonowym konkursie z polskiego. Pochwalę się, że zwyciężyłam i pojadę na następny etap(ostatni) w kwietniu. Jak dowiem się kiedy dokładnie, to na pewno Wam o tym powiem. :)
20marca w naszej szkole odbył się Dzień Ucznia. Mieliśmy tylko 4 lekcje, a potem oglądaliśmy krótki występ i była loteria. Mój numerek okazał się szczęśliwy i wygrałam książkę, obsadkę i czekoladę. Czekolada zniknęła w 3minutki.:)
Cieszę się, że został tylko tydzień nauki i mam tydzień wolnego, potrzebuję w sumie tego. Ale nie do końca będę odpoczywać.. 31 marca jadę na olimpiadę biologiczno-chemiczną. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle. Ale o 1 miejscu to mogę pomarzyć, bo jak zobaczyłam zadania z zeszłego roku to złapałam się za głowę... Ale zobaczymy jak to będzie.:)
A Wy macie przerwę Wielkanocną? Jak tam u Was, pogoda dopisuje?

9 komentarzy:

  1. Piękne masz włosy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję aż tylu sukcesów w tak krótkim czasie ! :D
    Ja nigdy nie brałam udziału w żadnych szkolnych konkursach i tak chyba pozostanie.
    Zazdroszczę Ci wolnego.
    Mam teraz masę nauki i nie wiem w co ręce włożyć :(

    Buziaki,


    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też spadło trochę śniegu.
    Niby świeci słońce i na niebie nie ma żadnej chmury, ale jest strasznie zimno :)
    Mam nadzieję, że ta pogoda się wkrótce poprawi :)
    Śliczne zdjęcia, gratuluję sukcesów w konkursie :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też troszkkę śniegiem popadało :D
    Szkda, zę wspólpraca się nie udała
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie już jest cieplej,chociaż rano padał śnieg ;/
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz cudowne włosy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że się nie udało ze współpracą, cudne zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam przerwę świąteczną ;D już od jutra, mega się cieszę! :)
    zaobserwowałam kochana, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń