poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Happy Easter

Witam Skarby.
Od razu chcę Wam życzyć Wesołych Świąt! Może ciut późno, ale nigdy za późno.:) Życzę Wam dużo zdrówka, miłości, ciepła rodzinnego oraz spełnienia marzeń.
Jak Wam minęły Święta? U mnie wszystko minęło rodzinnie, cichutko, przytulnie. Razem z rodzicami zjedliśmy wielkanocne śniadanie, a później cały dzień oglądaliśmy filmy(ponieważ rodzice złapali jakiegoś wirusa i są przeziębieni, eh), jedząc moje ukochane ciasto.
Dodatkowo wczoraj pierwszy raz od kilku(nastu?) dni pojawiło się słoneczko, ale niestety tylko na chwilkę. Na szczęście obiecają, że od następnego tygodnia będzie co raz cieplej i opublikuję na blogu mnóstwo moich zdjęć.:)
Jak u Was minął Lany Poniedziałek? 
Udało się kogoś oblać, a może ktoś oblał Was? 

4 komentarze:

  1. Mi święta minęły bardzo spokojnie i przyjemnie :)
    Dzisiaj nieźle mnie rodzice zmoczyli haha
    Mam nadzieję, że pogoda będzie lepsza :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie święta minęły bardzo fajnie i ciekawie :)

    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. moje święta minęły bardzo szybko, ale mimo to były fajne. Zajrzysz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi Święta minęły dobrze, wypoczęłam od szkoły ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń