piątek, 24 kwietnia 2015

Testy.

Hello
Od dwóch dni siedzę w domu z powodu złego samopoczucia. Spędzam kilkanaście godzin za komputerem, oglądam mój ukochany serial, jem i piszę z przyjaciółmi. Mogłabym tak żyć zawsze, niestety w poniedziałek już prawdopodobnie pójdę do szkoły, ale tylko 4 dni, bo 1 maja(w moje urodzinki) jest dzień wolny.

Dzisiaj wieczorkiem świeciło słonko, więc na szybko wybiegłam na podwórko, cyknęłam kilka fotek i do domciu. Zdjęć może było z 20, zostały 2... Też tak macie?
O ile wiem, to 3gimnazjum pisali testy gimnazjalne? Jak Wam poszły? U nas takich testów nie ma. Tzn są większe sprawdziany/egzaminy w klasie 8(2gim),10 i 12. Pisałam już z litewskiego i zabrakło mi 0,1 do wyższej oceny, ale cóż... zdarza się. :)

5 komentarzy:

  1. Haha ja zawsze po sesji mam z 60 zdjęć, a wybieram około 10 :)
    Ale fajnie, że tam na Litwie nie ma testów gimnazjalnych :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia, masz śliczne włosy!
    Obserwuję Twój blog od dawna.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas byly testy ale ja jestem w 1 klasie więc mialam wolne ^^ Śliczne zdjecia, tez tak mam ze mam 20 zdjec a swiatlo dzienne mogą ujrzeć np tylko 2 :D
    Zapraszam na nowy post!
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie te testy czekają za rok? :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń