poniedziałek, 4 maja 2015

It's My Birthday

Heei
Może ktoś zauważył, że w pasku bocznym zmieniłam z 14 lat na 15. Właśnie dlatego, że 1 maja obchodziłam swoje urodziny. :)
Z jednej strony ciesze się z urodzin, ale z drugiej strony to smuci mnie, że czas tak szybko leci.
Urodziny spędziłam, że tak powiem ,,zwyczajnie". Nie było setki ludzi, były tylko najbliższe osoby i dużo jedzenia haha.
1 maja jest wolny dzień, więc przyszyły do mnie 2 najbliższe przyjaciółki, przyjaciel i kilka osób dorosłych. Od Karoliny i Nikolety otrzymałam pudło słodyczy, idealny prezent haha:)
2 maja odwiedzili mnie moje Skarby, które mieszkają ciut dalej ode mnie. Spędziłam idealnie z nimi dzień i noc. Było na prawdę wspaniale zobaczyć ich po dość długim czasie i móc wytulić każdego z osobna. 


Także oddzielnie chcę podziękować mojej przyjaciółce Kasi(może ktoś ją jeszcze pamięta? pisała tu kiedyś posta jak byłam nieobecna jakiś czas). 2 maja przyszła paczka od niej, ponieważ także mieszka dalej ode mnie. Zawartość paczki bardzo mnie rozczuliła i miło, że mimo kilometrów między nami, mam taką kochaną przyjaciółkę i o mnie pamięta. :)
Ogólnie chcę każdej osobie podziękować za najmniejsze życzenia. Dla osób, które były ze mną za to, że są. Pewnie bez nich urodziny byłyby nudne, a w życiu ogólnie byłoby trudniej. Dziękuję i kocham bardzo Was wszystkich

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!
    Jejku, ile słodyczy!
    Ja swoje urodziny obchodze 19 maja, czyli niedlugo juz :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. musiało być świetnie :) wszystkiego najlepszego :*

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaw, ciesze sie, ze spodobalo sie ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło jest mieć grupkę przyjaciół na których można polegać i którzy o nas pamiętają. Miejmy nadzieję, że taka przyjaźń zostanie na lata. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    polikasz proszee <33
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę spóźnione ale pomimo tego życzę Wszystkiego co najlepsze ♥
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione ale spełnienia marzeń ! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń