środa, 10 czerwca 2015

5 filmów, które warto obejrzeć

Heei.
Ciastka, czekolada, kocyk, kakao, komputer i film. Nie ma nic lepszego. Uwielbiam oglądać filmy, bardzo często oglądam horrory.Najczęściej w sumie. Ale też nie zawsze. Obejrzałam na prawdę dużo filmów, podzielę się z Wami moimi faworytami(kolejność przypadkowa).
Pierwszy film to:
13 Sins

Główny bohater ma niemały dług, może właśnie dlatego zgadza się zagrać w grę? Musi wykonać 13zadań i za każde otrzymuje coraz to większą sumę pieniędzy. Jeśli nie wykona zadania- cała suma przepadnie, przestać grać już nie może. Zadania są coraz trudniejsze i bardziej ,,szalone". Podda się, czy będzie grał do końca?
Thriller.


Let me in(2010)

Chłopak, którego nikt nie lubi w szkole zapoznaje się z dziewczynką. Wydaje się być miła i sympatyczna, ale z czasem zauważa, że coś jest nie tak. Jaka w końcu jest? Będę się przyjaźnić, czy skończy się tragicznie?
Horror. Ale nie powiedziałabym, film nie jest straszny, tylko ciekawy, trzyma w napięciu.


I am legend

Znaleziono lekarstwo od raka, które wyniszczyło prawie całą ludność. Film opowiada jak główny bohater pozostał sam w Nowym Yorku. Prawie sam. Zostali też tam pełne nienawiści stworzenia.
Fantastyka, horror, drama. 
Nie lubię ogólnie filmów o zombie, bo mnie śmieszą. Ale ten ma bardzo ciekawy wątek, trzyma w napięciu.


Cool kids don't cry

Dwunastoletnia Akkie, która zachowaniem przypomina chłopaka, uwielbiam grać w piłkę nożną, dowiaduje się, że ma białaczkę. Jak sobie  tym radzi, co z nią będzie?
Dramat. Był czas na horrory, to teraz trzeba się wypłakać. O ile tamte filmy były po prostu ciekawe, to oglądając ten- powinniśmy się zastanowić, czy doceniamy wszystko co mamy? Przecież jedna chwila i nasze życie może się zmienić, niczego nie wrócimy.


The Boy in the striped pyjamas

Ośmioletni chłopak Bruno przyjaźni się z żydowskim chłopczykiem. Jak reagują na to rodzice? Co robi Bruno, co się z nim staje?
Drama, thriller, wojenny. Film świetny, tak samo daje wiele do zastanowienia. Mogą go oglądać jak dorośli, tak i dzieci. Każdy go będzie ,,widział z innej strony", jednak końcówki rozczuli każdego.

A jakie są Wasze ulubione filmy?

11 komentarzy:

  1. Widziałam niektóre i były całkiem niezłe. Ja mogę Ci polecić:
    The DUFF
    Egde of Tomorrow
    Big Hero 6
    To są moje ulubione. :)
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając początek poczułam, jakbym to ja to pisała :)
    również uwielbiam filmy, oglądam je masowo i głównie horrory ;)
    z podanych widziałam "Let me in" "Im a legend" i "chłopiec w pasiastej piżamie"
    jeżeli mogłabym polecić filmy to :
    Shutter-Widmo -dobry azjatycki horror
    Dzień świra- moja ulubiona polska komedia
    Se7en-siedem -bardzo dobry triller/horror
    Alone- ciekawy azjatycki horror
    Apartament z roku 2006 -horror azjatycki ostatnio oglądałam na cda ;)
    jeszcze by się wiele znalazło, ale w głowie mam za dużo tytułów :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogladalam wszystkie filmy wymienione wyżej i tak jak ty uważam, że są warte obejrzenia :)
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam chyba żadnego ;o

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Ósmoklasiści nie płaczą i chłopiec w pasiastej piżamie.
    Naprawdę bardzo fajne filmy.
    Polecam ci film "Porwanie" :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam oglądać filmy, jednak w okresie szkolnym nie miałam na to zbytnio czasu. Filmy, które podałaś wydają się ciekawe :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze obejrzeć cool Kids don 't cry, wydaje się świetny, pozostałe raczej nie w moim typie :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie które oglądałam i zgadzam się ;) Opisy są świetne mało informacji ale dzięki temu zachęca to do obejrzenia filmu.
    Polecam
    Piękny Umysł
    Dawca Pamięci
    ( Jestem troszkę wybredna co do filmów xd )
    hxyvxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze je obejrzeć :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z podanych oglądałam tylko 'Chłopca w pasiastej piżamie" i "Jestem legendą'. Zachęciłaś mnie do 'cool kids don't cry', ale znając życie jak obejrzę to będę ryczeć cały wieczór. ;/

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń