wtorek, 2 czerwca 2015

Quest Pistols

Czeeść.
W końcu mamy kalendarzowe lato i już prawie koniec roku szkolnego. Bardzo się cieszę, ponieważ w tym roku bardzo się zmęczyłam. Mimo, że rok szkolny minął strasznie szybko, ale ciągle miałam dużo prac domowych/sprawdzianów itd.
31maja do Wilna przyjechał mój ulubiony rosyjski zespół- Quest Pistols. Razem z moją przyjaciółką Karoliną poszłyśmy na koncert.
Z początku otworzyli ,,główne drzwi". Po czym musieliśmy godzinę stać przed salą i czekać aż nas wpuszczą. Godzina 19:00, otwierają drzwi do sali i mnóstwo piszczących nastolatek biegnie ku scenie. Tam czekałyśmy ok. 10min i na scenę pierwszy wyszedł Anton.
Co najlepsze- od razu usiadł na głośnikach tuż obok nas, nie mogłam uwierzyć, że mój idol siedzi 50cm ode mnie i w dodatku pyta jak się mamy i czy mamy dobry humor. Nie potrafię opisać tego co czułam, rozmawiałam z Nim, krzyczałam, piszczałam razem z drugimi dziewczynami i zaczynałam płakać ze szczęścia.
Koncert bardzo mi się spodobał. Jestem pod wielkim wrażeniem. Wiedziałam, że cudownie śpiewają, ale razem też tańczyli, co razem tworzyło niesamowite show.




A Wy macie swój ulubiony zespół? 
Byliście na jego koncercie?

3 komentarze:

  1. Moim ulubionym zespołem jest 30stm. Nie dawno byli w Polsce ale niestety nie mogłam pojechać ;")
    Na pewno musiała być tam świetna atmosfera! :)
    agness-blog.blogspot.com - nowy post! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być super! Ja też byłam tak blisko mojego idola. To wspaniałe uczucie!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest tak, że zawsze kiedy znajduję superowy zespół, okazuje się, że był w PL 1-2 lata temu... cała ja:)

    OdpowiedzUsuń