sobota, 6 czerwca 2015

Summer.

Heeei.
W piątek miałam ostatni dzwonek, który oficjalnie ogłosił początek wakacji! Bardzo się cieszę, że wytrzymałam ten rok, nie poddałam się i zostałam celująca. Jestem dumna z siebie.
Planów na lato nie mam. Jedynie chcę spotkać się z moją przyjaciółką z Polski, a ogólnie to-spontan. Dzisiaj dzień minął głównie na sprzątaniu, potem poszłam kupić Tatusiowi maleńki prezencik na Dzień Ojca, a wieczorem spacer i zdjęcia z przyjaciółką. Pasuje mi takie spędzanie czasu jedzenie, przyjaciele, oglądanie seriali, tylko brakuje niektórych osób obok.

A jak Wy zamierzacie spędzić lato?

6 komentarzy:

  1. W sumie to nie mam jeszcze planów na tegoroczne wakacje!
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam większych planów na te wakacje.
    Myślę, że będą udane jeśli nie będę na nic czekać i nic planować.
    Oby tylko pogoda dopisywała :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie już są wakacje? :oo

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zazdroszczę Ci wakacji :)
    Zapomniałam, że mieszkasz na Litwie i tak się zdziwiłam na początku :)
    My niestety musimy poczekać jeszcze 3 tygodnie :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń