poniedziałek, 15 czerwca 2015

Zastanów się zanim coś zrobisz.

Człowiek to zwykła mała istotka, w tak ogromnym świecie. Wydaje się, że dana istotka nie może zrobić nic, w jak ogromnym jesteśmy błędzie tak myśląc. 
Człowiek to najgorsza istota na Ziemi. Zabija ludzi, zwierząt, kradnie, oszukuje, bije, rzuca słowa na wiatr. Nawet nie zastanawiamy się jakie obraźliwe słowo powiedzieć podczas kłótni, w stronę drugiej osoby. Przecież mamy cały zapas tych słów. Nie rozumiemy, jak bardzo dane słowo może boleć. Nie myślimy, czy tej osobie nie będzie przykro? Nie zwróci na to uwagi? Być może zmienimy jej życie o 180stopni tylko kilkoma słowami?
Zanim coś zrobimy, należy 1000razy się zastanowić. Musimy nauczyć się panować nad emocjami. Być może już nie zdołamy tej osoby przeprosić? Może odejdzie i to w dodatku przez nas? Dopiero wtedy będziemy rozumieć jaki błąd popełniliśmy.
Słowa to tylko kilka liter, a tak mogą boleć. Mogą zmienić człowieka, jego pogląd, stosunek do nas, wszystko. Trzeba się nauczyć używać dogodnych słów w danych sytuacjach. Szanujcie siebie, swoich bliskich i przyjaciół, przecież są ważniejsi niż kilka literek!

35 komentarzy:

  1. extra pościk <3 zgadzam się
    koniecznie wpadni!
    http://live-telepathically.blogspot.com/ !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, każdy nasz czyn może mieć ogromny wpływ na naszą przyszłość jak i na innych ludzi, nad niektórymi rzeczami się nawet nie zastanawiamy a były one kluczowym elementem który przyczynił się do tego, że nasze życie wygląda teraz tak jak wygląda ;3
    Bardzo ładne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia :) i mądrze napisany post ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami najpierw coś robimy, a potem myślimy..

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sesja i zgadzam się co do ostatniego słowa z tym, że najpierw powinniśmy pomysleć, a potem to zrobić. :)

    Zapraszam do mnie! Reaktywacja bloga! www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne masz włosy, pozazdrościć *-*

    Zapraszam do mnie, postanowiłam zacząć od nowa. Może tak obserwacja? O ile spodoba Ci się u mnie i zechcesz zostać na dłużej. ♥

    http://angelika-malinowska.blogspot.com/2015/06/powracam.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale masz długaśne włosy :) super wyglądasz ,świetna spódniczka :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację! Szkoda, że wiele osób nie zastanawia się, jaki wpływ mogą mieć ich słowa.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ;) naprawdę widać, że się starasz i masz inspiracje. wiele osób nawet nie wyobrażają sobie co mówią, a jak wiadomo słowa bolą bardziej niż np. przemoc czy coś takiego ;) dlatego należy się 2 razy zawsze zastanowić ;)
    ZAPRASZAM MÓJ BLOG- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze trzeba się zastanowić zanim coś powiemy, bo możemy niestety zadać komuś ogromny ból, racja.. :X
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawianie się tysiąc razy przed powiedzeniem czegoś jest raczej słabym pomysłem, rozmowa umiera śmiercią naturalną, kiedy ktoś tak długo nie odpowiada. Prawdą jest natomiast, że trzeba panować nad emocjami, bo bezustanna kłótnia nie prowadzi do niczego dobrego.

    http://nevermind-factory.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety ludzie potrafią być bardzo porywczy i bezmyślni
    zgadzam się z tobą, czasem potrafimy robić przykrość
    nawet najbliższym. Wspaniały wpis, poruszyłaś ważny temat.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/ill-never-be-like-before.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, wyglądasz przeuroczo! Cudowna spódniczka. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz. Bardzo fajna spódnica i extra zdjęcia.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. szczery i prawdziwy post :), miło się czyta posty. Ludzie powinni zastanowić kilka razy, zanim coś powiedzą, nawet podczas kłótni, lecz nawet czasem ja tego nie robię :).
    co powiesz na wzajemną obserwację ?:) - jak coś ja już obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śweitny, życiowy post! Nawet jedno, najmniejsze słowo może zranić bardziej niż największy nóz. :/
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo prawdziwy post! ;)
    zapraszam do mnie: http://www.weroonek-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardza madrze napisane! zaprasza do mnie!
    http://royalbed-blog.blogspot.com/2015/06/hej-dzis-na-moi-m-blogu-pojawi-sie-may.html#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mądry post ;))
    Tak naprawdę słowa potrafią ranić bardziej niż czyny...
    śliczne zdjęcia :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W stu procentach się z tobą zgadzam, post jest bardzo życiowy.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się w tym co napisałaś, bardzo mądry post! A zdjęcia są przecudne, jesteś śliczna:)

    Pozdrawiamy!
    ♡Twins life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. piekne zdjęcia!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CNDIRECT w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CNDIRECT. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z Tobą! Bardzo fajny post, wgl bardzo podoba mi się twój blog ;) Zostaję na dłużej1
    crazylife-by-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia i fantastyczny post ! :) zapraszam do siebie http://photosofmylife23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie, każde słowo może zranić, jednak nic nie poradzimy na to, nie da rady w niektórych sytuacjach ugryźć się w język. Przynajmniej u mnie, ja jestem bardzo szczera i często przez to mogę kogoś obrazić.

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo łądny blog
    Zapraszam do siebie: http://my-secret-world-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z tobą :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super tlo na zdjecia, zapraszam do siebie http://www.krystianwojtowicz.pl - przyzapisie masz ebooka, dzis pojawil sie nowy wpis o spoosbie myslenia

    OdpowiedzUsuń